09926262619

 

یکی از معضلاتی که خانم ها با آن درگیر هستند، موهای زائد پا می باشد. همان طور که اصلاح راحت است و اپیلاسیون تنها استفاده از یک مایع چسب مانند به نام موم می باشد، این موارد همیشه نتیجه مناسب و بی عیب و نقصی به همراه ندارند.

علاوه بر این می توانند آسیب های جدی به شما برسانند. این در حالی است که درمان و حذف موهای زائد با لیزر موهای زائد پا، می تواند در کنار مزایای بسیار خود شما را از شر روش های قدیمی اصلاح راحت کند. در ادامه این نوشته از وب سایت مادام لیزر به بررسی لیزر پا می پردازیم.

تخفیف های ویژه لیزر مو های زائد صورت را از دست ندهید….

لیزر موهای زائد پا

اگر قصد دارید موهای بدن خود را از بین ببرید، احتمالاً در مورد مزایا و معایب لیزر موهای زائد فکر می کنید. لیزر پا یک گزینه محبوب است که به فولیکول های مو آسیب می رساند تا رشد مو را به حداقل برساند. رنگدانه موجود در موهای پای شما نور را جذب می کند که کل ساختار فولیکول مو را تحت تاثیر قرار می دهد و در نهایت آن را از بین می برد.

اندازه منافذ نیز به حداقل می رسد و پوستی صاف و بی عیب ایجاد می شود. لیزر پا خصوصا برای زنانی که پس از اصلاح با موهای زبر دست و پنجه نرم می کنند بسیار مفید است.

لیزر موهای زائد پا

آیا می توان لیزر موهای زائد را برای کل پا انجام داد؟

بله، لیزر موهای زائد برای استفاده برای کل پای شما بی خطر است. این شامل ساق پاها، زانوها، قسمت بالایی پاها و قسمت داخلی ران است. گاهی اوقات حتی ممکن است تمایل داشته باشید از لیزر برای ناحیه بیکینی هم استفاده کنید. پس از اتمام تعداد جلسات مورد نیاز، پوست در تمام طول پای شما صاف تر، با برجستگی های کمتر و بدون آسیب است. رشد موها در مدت زمان درمان متوقف می شود یا کمتر از قبل خواهد شد.

با هر جلسه لیزر موهای زائد، حدود 10 تا 20 درصد موهای زائد را از بین می برید. انتظار نداشته باشید که همه آن را در یک جلسه هدف قرار دهید. موها در 3 فاز مختلف رشد می کنند و لیزر موهای زائد در برابر موهایی که در مرحله رشد هستند موثر است. اگر موها در فاز صحیح باشند، برای همیشه از بین می روند.

برخی از موها می توانند بلافاصله از فولیکول ریزش کنند، در حالی که برخی ممکن است به تدریج طی درمان در هفته های بعد با لیزر پا از بین بروند. بهتر است جلسات درمانی هر ۶ هفته یکبار انجام شوند. در این حالت می توان موهایی که در فاز فعال است را درگیر کرد. برخی از جلسات باعث ریزش موی زیادی می شود، در حالی که برخی دیگر ممکن است منجر حذف حجم کمتری از موها شوند.

برای دستیابی به کاهش دائمی موهای زائد به طور متوسط به 5-8 جلسه درمانی نیاز دارید. با این حال، تعداد جلسات به ناحیه بدن تحت درمان نیز بستگی دارد. همچنین به یاد داشته باشید که ممکن است برای حفظ نتایج به جلسات دیگری در پایان دوره درمان اصلی نیاز داشته باشید. البته باید توجه کنید که عموما فاصله بین این جلسات بیشتر از قبل می باشد.

آیا این درمان برای پاها دردناک است؟

در مقایسه با سایر نواحی بدن، لیزر موهای زائد آسیب متوسطی روی پاها دارد. دلیل آن این است که پوست این ناحیه نسبت به نواحی حساس تر مانند صورت یا خط بیکینی ضخیم تر است. حتی اگر درجاتی از ناراحتی را احساس می کنید، باید بدانید که به راحتی رفع می شوند. شما می توانید از انواع بی حس کننده ها در مسیر روند درمانی خود با لیزر پا استفاده کنید.

اصلاح قبل از لیزر

شاید شما این افسانه را شنیده باشید که اصلاح با تیغ ژیلت منجر به پرپشت شدن موها می شود. بسیاری هنوز بر این باورند که این درست است، اما این تصور غلط توسط مطالعات بالینی رد شده است. استفاده از ژیلت شاید این ظاهر را به شما بدهد که موهای ضخیم‌تری دارید، و این به این دلیل است که قسمت ضخیم‌تر ساقه مو اولین قسمتی است که از پوست تراشیده شده بیرون می‌آید.

در هر صورت برای درمان با لیزر پا باید این کار را انجام دهید. بهتر است یک روز قبل یا در روز درمان خود اصلاح کنید. حتما این کار را در حمام انجام دهید و از اصلاح خشک روی پوست بدون نم خودداری نمایید. این کار می تواند منجر به بریدگی و تحریک پوست شما شود.

چرا لیزر موهای زائد گزینه خوبی نسبت به اصلاح یا اپیلاسیون است؟

فقط تصور کنید که هرگز مجبور نیستید از تیغ برای اصلاح استفاده کنید! هرگز نگران موهای تیز درآمده از پوست نیستید! دیگر هیچ خراش دردناکی در زمان حمام احساس نمی کنید. علاوه بر این لیزر موهای زائد می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. حتی در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه هم خواهد بود. ازاین رو لیزر پا گزینه بسیار مناسب تر و بهتری نسبت به اصلاح و اپیلاسیون است.

لیزر موهای زائد پا

اما سوال دیگر این است که آیا لیزر موهای زائد پا دائمی است؟ لیزر ممکن است تمام موهای پای شما را پاک نکند، اما می تواند باعث ریزش قابل توجهی شود که هر چه باقی مانده باشد، موهای ظریفی خواهد بود که به راحتی با چشم دیده نمی شوند. رنگدانه موجود در موهای شما انرژی ارسال شده توسط دستگاه لیزر را جذب می کند. ین فرآیند همچنین از رشد فولیکول‌های جدید جلوگیری می‌کند،

زیرا فولیکول‌ها را برای مدت طولانی در حالت غیرفعال قرار می‌دهد. این مدت زمان بسیار بیشتر از اپیلاسیون یا اصلاح است. در واقع اثرات لیزر موهای زائد می تواند تا دو سال ادامه داشته باشد. شاید در دوره ای نیاز به برخی تمدید ها در جلسات لیزر پا داشته باشید.

هزینه لیزر موهای زائد پا چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد بر اساس اندازه نواحی مورد نظر و میزان موهای برداشته شده متفاوت است. ما می‌توانیم هر ناحیه‌ای از بدن را هدف قرار دهیم، اما این برای افراد مختلف متفاوت است. شما می توانید قبل از هر گونه اقدامی در کلینیک مادام لیزر مشاوره را انجام دهید.

سخن آخر

در این نوشته از وب سایت مادام لیزر ما به بررسی جزئیات مهمی در ارتباط با لیزر پا پرداختیم. اگر به دنبال از بین بردن موهای زائد در قسمت خاصی از بدن خود هستید به متخصص پوست مراجعه کنید و یا در کلینیک مادام لیزر، از مشاوره های دقیق لذت ببرید.

منبع: