تاثیر لیزر بر موهای زیر پوستی و تعداد جلسات مورد نیاز آن

تاثیر لیزر بر موهای زیر پوستی مطلبی است که در این مقاله مورد ارزیابی قرار می گیرد. لیزر یکی از بهترین روش‌ ها برای از بین بردن موهای زائد است و باعث می‌ شود که شما تا طولانی مدت شاهد از بین رفتن حداقل ۸۰ درصد موهای زائد بدن تان باشید. البته اگر کلینیک درستی را انتخاب کنید و همه چیز اصولی پیش برود. سوالی که وجود دارد، در مورد موهای زیر پوستی است.‌

احتمالاً خیلی از شما می‌ خواهید بدانید که آیا لیزر برای موهای زیر پوستی هم می‌ تواند اثرگذار باشد و مفید واقع شود؟ این سوال پر تکرار جزو مباحث بسیار مهمی است که حتماً باید در مورد آن توضیح داده شود. با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالتان برسید.

شناخت موهای زیر پوستی

قبل از اینکه به طور کامل برایتان توضیح دهیم که تاثیر لیزر موهای زائد بدن بر موهای زیر پوستی چقدر است؟ در ابتدا بهتر است که موهای زیر پوستی را شناسایی کنیم. موهای زیر پوستی نوع خاصی از موهای بدن هستند که به جای اینکه در خارج از پوست رشد کرده باشند، دوباره به زیر پوست بر می‌‌گردند. یعنی مقداری از آن ها از محفظه پوست خارج شده و مقدار دیگر دوباره وارد پوست می‌ شود که می‌ تواند عاملی برای آسیب به سلامت پوست افراد باشد. اگر می خواهید بدانید که لیزر بر موهای زیر پوستی چه تاثیری دارد توصیه می کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

علت ایجاد موی زیر پوستی

علت‌ های مختلفی وجود دارد که موهای زائد زیر پوستی به وجود می‌ آید. مثلاً اگر سلول‌ های مرده روی پوست شما تجمع پیدا کرده باشند، باعث می‌ شود که تار مو توانایی کافی برای بیرون آمدن از پوست را پیدا نکند و مسیر رشد فولیکول تغییر پیدا می‌ کند. در اینصورت، به جای اینکه به خارج از پوست بیاید، همان داخل پوست رشد می‌ کند. روش‌ های غلط از بین بردن موهای زائد و خشکی بیش از حد پوست هم می‌ تواند عامل این اتفاق باشد. در این مقاله سعی داریم تاثیر لیزر بر موهای زیر پوستی را بررسی کنیم.

از بین بردن موهای زیرپوستی با استفاده از لیزر

باید بگوییم که یکی از روش‌ هایی که برای از بین بردن موهای زیر پوستی می‌ توانید از آن استفاده کنید، لیزر است. لیزر الکس دایود و لیزر الکساندرایت نه تنها روی موهای معمولی بلکه روی موهای زیر پوستی اثرگذار هستند. فرقی ندارد که موی زیر پوستی کدام قسمت از بدن شما باشد. در هر صورت اشعه لیزر روی آن اثر می‌ گذارد و این یکی از بهترین روش‌ هایی است که برای از بین بردن آن ها می‌توانید انتخاب کنید. البته باز هم تاکید داریم اینکه شما کلینیک تخصصی لیزر را درست انتخاب کنید، به فرد متخصص مراجعه کنید و دستگاه مورد استفاده هم اصولی انتخاب شده باشد، تاثیر زیادی روی نتیجه کار شما دارد.

لیزر باعث می‌ شود که فولیکول موی زائد مورد هدف قرار بگیرد و از بین برود. زمانی که فولیکول مو از بین برود، شما شاهد رشد مو نخواهید بود. این فولیکول می‌ تواند مربوط به یک موی معمولی یا موی زائد زیر پوستی باشد. اشعه‌ ها و امواجی که در لیزر وجود دارد، روی فولیکول‌ های مو تمرکز می‌ کند و آن ها را از بین می‌ برند. در نتیجه رشد آن ها به خارج از پوست هرگز اتفاق نمی‌افتد.

تاثیر لیزر بر موهای زیر پوستی

خطرناک بودن لیزر برای موهای زائد زیر پوستی

خیلی از شما این نگرانی را دارید که آیا لیزر برای از بین بردن موی زیر پوستی خطرناک است؟ آیا به پوست ما آسیب وارد می‌ کند؟ آیا باعث ایجاد التهاب می‌ شود؟ شما هیچ کدام از این شرایط را تجربه نمی‌ کنید؛ به شرطی که به فرد متخصص مراجعه کنید و کلینیک را به درستی انتخاب کرده باشید. پس اگر در انتخاب کلینیک دقت کنید، نباید در این باره نگرانی داشته باشید. زیرا لیزر برای موی زیر پوستی آسیبی ایجاد نمی‌ کند و خطرناک نیست.

تعداد جلسات لیزر برای از بین بردن موهای زائد زیر پوستی

زمانی که شما تصمیم می‌ گیرید لیزر موهای زائد را انجام دهید، باید بگوییم که همه چیز بستگی به واکنش بدنی شما دارد. البته که مراکز لیزر می‌ توانند تا حدی این موضوع را تخمین بزنند اما شاید نظرشان خیلی دقیق نباشد. اینکه بدن شما به لیزر چه واکنشی نشان می‌ دهد و موهای زائد شما در چه وضعیتی قرار می‌ گیرد، می‌ تواند نتایج متفاوتی را ایجاد کند. پس زمانی که می‌ خواهید یک مرکز زیبایی را انتخاب کنید، حتماً نهایت دقت را داشته باشید.

اینکه بعد از چه مدت موهای زائد زیر پوستی از بین می‌ روند، بستگی به رنگ پوست و تار موهایتان دارد. اگر تار موهای ضخیم و مشکی دارید و رنگ پوستتان هم روشن است، بعد از ۴ الی ۵ جلسه می‌ توانید شاهد توقف رشد این موهای زائد باشید. به هر حال وجود موی زیر پوستی نه تنها ظاهر زیبای پوست را تحت تاثیر قرار می‌ دهد، بلکه می‌ تواند عاملی برای آسیب‌ های مختلف پوستی باشد. شما تا جایی که می‌ توانید، باید سعی کنید که بدنتان را اسکراب کنید. همچنین، آن را مرطوب نگه دارید و از رشد این موها جلوگیری کنید.

حتی یک سری کرم‌ های مخصوص هستند که می‌ توانند پوست شما را نرم کنند و باعث شوند که موهای زائد راحت‌ تر بیرون بزنند. در نهایت اگر هم می‌ خواهید یک کلینیک تخصصی لیزر را شناسایی کنید و به آنجا مراجعه کنید، ما مرکز لیزر مادام لیزر را معرفی می‌ کنیم. شما می‌ توانید از مشاورین متخصص این کلینیک کمک بگیرید. آنها اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می‌ دهند و متوجه می‌ شوید که لیزر می‌ تواند یک درمان کاملاً اثرگذار باشد.

سخن آخر

از بین بردن موهای زائد آرزوی خیلی از افراد است؛ مخصوصاً اگر موی زائد، زیر پوستی باشد که شرایط را برایتان سخت کرده است‌‌. خوشبختانه شما با استفاده از لیزر می‌ توانید موی زائد زیر پوستی را هم از بین ببرید. در نتیجه یک پوست نرم عاری از هرگونه موی زائد داشته باشید. ما در این مطلب به طور کامل برایتان توضیح دادیم که چگونه می‌ توانید این کار را انجام دهید وتاثیر لیزر بر موهای زیر پوستی چیست؟ همچنین، گفتیم که لیزر یکی از بهترین روش‌ هایی است که برای از بین بردن موهای زائد می‌ توانید انتخاب کنید‌.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای