09926262619

لیزر موهای زائد صورت چگونه انجام می گیرد؟

خدمات لیزر صورت :لیزر مو به یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی که در ایران انجام می شود تبدیل شده است. این یک جایگزین محبوب برای اصلاح و اپیلاسیون است، به ویژه برای کسانی که به دنبال صرفه جویی در زمان هستند. این روش کم تهاجمی همچنین مزایای دیگری مانند دقت در هدف قرار دادن موهای خاص، اجتناب از ناخوشایند در بین مراحل رشد و از بین بردن موهای زیر پوستی ارائه می دهد. در این نوشته می خواهیم بدانیم که لیزر موهای زائد صورت چگونه انجام می گیرد؟

لیزر موهای زائد صورت
خدمات لیزر صورت

مراحل اولیه و آماده سازی

قبل از لیزر موهای زائد، پزشک شما احتمالاً تاریخچه پزشکی شما را بررسی می کند و خطرات، مزایا و انتظارات را مورد بررسی قرار می دهد تا تعیین کند که آیا این یک گزینه درمانی مناسب برای شما است یا خیر. برای آماده شدن برای اولین جلسه لیزر موهای زائد، مهم است که از اپیلاسیون یا کندن موها به مدت چهار تا شش هفته قبل از درمان خودداری کنید. این فعالیت‌ها به طور موقت فولیکول‌ها و ریشه‌های مو را که هدف در طی لیزر درمانی هستند، از بین می‌برد. اصلاح با ژیلت  قابل قبول است، زیرا موها را کوتاه می کند و فولیکول های مو را دست نخورده باقی می گذارد.

در عرض 24 ساعت قبل از درمان، اصلاح  با تیغ ژیلت توصیه می شود تا لیزر بتواند به راحتی فولیکول ها را شناسایی کند. کلش مو می تواند در طول فرآیند لیزر بسوزد و باعث افزایش ناراحتی شود. در ادامه نوشته به بررسی این مطلب می پردازیم که لیزر موهای زائد صورت چگونه انجام می گیرد؟

در طول لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟

درست قبل از عمل لیزر، ممکن است به شما این امکان داده شود که بی حسی موضعی دریافت کنید تا به کاهش هر گونه ناراحتی در طول درمان کمک کنید. این کار20 تا 30 دقیقه قبل از عمل لیزر اعمال می شود و برای مناطق حساس تر مانند خط بیکینی و زیر بغل توصیه می شود. به طور معمول از چشم شما محافظت می شود و تنظیمات تجهیزات لیزر با توجه به محل پوست، ضخامت و رنگ تنظیم می شود. در نهایت، ممکن است یک ژل سرد استفاده شود یا از یک دستگاه خنک کننده مخصوص برای محافظت از پوست بیرونی و به حداقل رساندن عوارض جانبی استفاده شود.

در طول فرایند لیزر موهای زائد صورت، پالس های نور در ناحیه درمان داده می شود و ممکن است ناراحتی جزئی احساس شود. این روند به عنوان یک سوزن سوزن گرم یا نوار لاستیکی سبک که روی پوست می خورد توصیف شده است. جلسه اول معمولا بیشترین حس تازگی را نسبت به جلسه های بعدی ایجاد می کند و فرآیند لیزر بسته به ناحیه درمان از چند دقیقه تا یک ساعت متغیر است. پس از اتمام عمل، ممکن است به شما لوسیون، کرم ضد التهابی یا کمپرس یخ داده شود تا هر گونه ناراحتی را کاهش دهید.

برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد پا کلیک کنید

لیزر موهای زائد صورت چیست؟

لیزر موهای زائد صورت یک روند پزشکی غیر تهاجمی است که از پرتو نور (لیزر) برای از بین بردن موهای زائد صورت استفاده می کند. این را می توان در سایر قسمت های بدن نیز انجام داد، مانند زیر بغل، پاها یا ناحیه بیکینی، اما در صورت عمدتاً در اطراف دهان، چانه یا گونه ها استفاده می شود. زمانی بود که لیزر مو بر روی افرادی با موهای تیره و پوست روشن بهترین کار را داشت، اما اکنون، به لطف پیشرفت‌های فناوری لیزر، این روش برای هر کسی که موهای ناخواسته‌ای دارد که می‌خواهند حذف کنند، روشی مناسب است.

لیزر موهای زائد صورت چگونه عمل می کند؟

لیزر موهای زائد صورت با استفاده از نور قوی و قوی لیزر کار می کند. هنگامی که لیزر به پوست شما تابیده می‌شود، انرژی لیزر به سلول‌های پوست منتقل می‌شود و به سبب جذب رنگ تیره موهای زائد، ریشه موها و بلعکس شده به آنها نفوذ قضیه pedalAuthentication fa+می کند. سپس حرارت لیزر نفوذ و موجب تخریب ساختار مویی می‌شود. نتیجه این است که ریشه هر کدام از موهای زائد تخریب می‌شود و موها به طور طبیعی از بین می‌روند و به جای آنها موهای جدید که کمتر و نازک‌تر هستند رشد می‌کنند. این فرایند به‌طور مرتب و به‌تدریج تکرار می‌شود، که باعث کاهش نمو موهای زائد در طول زمان می‌شود.

لیزر موهای زائد صورت چگونه عمل می کند؟
خدمات لیزر صورت

روش لیزر موهای زائد صورت

روش لیزر موهای زائد صورت یکی از روش‌های موثر و دائمی برای حذف موهای زائد صورت است. این روش با استفاده از نور لیزر بر روی موهای دیجیتال شده صورت انجام می‌شود و با تاثیر نور لیزر، ریشه موها تخریب می‌شود.

روش لیزر برای حذف موهای زائد صورت در مراکز زیبایی و کلینیک‌های پوستی انجام می‌شود. در این روش، قبل از شروع درمان، پزشک متخصص پوست، نوع پوست و همچنین شدت و روشنایی موها را بررسی می‌کند و مشخص می‌کند که آیا این روش برای انجام لیزر مناسب است یا خیر.

روش لیزر برای حذف موهای زائد صورت نیازمند چند جلسه است. هر جلسه به اندازه‌ای طول می‌کشد که تمام موهای زائد صورت در منطقه‌ای که درمان می‌شود، پوشیده شود. لیزرهای مورد استفاده در این روش از نوع لیزر دیود و نیبیوم دوپ شده است.

آیا خطرات یا عوارض جانبی وجود دارد؟

عوارض جانبی شدید یا عوارض مربوط به لیزر موهای زائد روی صورت نادر است. عوارض جانبی عموما به راحتی برطرف می شوند و ممکن است موارد زیر را شامل شوند:

  • سرخی
  • ورم
  • تحریک پوست

در موارد نادر، عوارض جانبی جدی تر لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • عفونت
  • تغییرات دائمی در رنگ پوست
  • تاول
  • سوزش
  • جای زخم

لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

لیزر موهای زائد صورت یک روش حذف موهای زائد برای آقایان است. این روش برای کاهش و حذف موهای زائد در مناطقی مانند دور گونه، زیر دهان، روی لب و دماغ استفاده می شود.

عموماً در این روش از لیزرهای دیودی یا Nd: YAG استفاده می شود که با وارد کردن نور به پوست، ریشه موها را از بین می برد. این فرایند منجر به کاهش رشد موها و در نهایت حذف آنها می شود.

قبل از انجام لیزر موهای زائد صورت آقایان ، بهتر است مشاوره ای از یک پزشک یا تکنسین متخصص لیزر دریافت کرده و نوع پوست و نوع موها را بررسی کنید. عوارض جانبی احتمالی شامل قرمزی، خارش، سوزش و تحریک پوست می تواند رخ دهد، اما این عوارض در اکثر موارد تا چند روز بعد از روز درمانی به طور خودکار بهبود می یابد.

بعد از لیزر مو صورت چه انتظاری باید داشت؟

در روزهای پس از لیزر موهای زائد، می توانید انتظار داشته باشید که بیشتر فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید، اگرچه باید از ورزش و قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید خودداری کنید. ممکن است بین 2 تا 3 هفته طول بکشد تا شما تفاوت محسوسی در رشد مو مشاهده کنید، و ممکن است چندین جلسه طول بکشد تا نتایج کامل را ببینید. پس باید صبور باشید.

در اینجا بخوانید: لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد صورت
خدمات لیزر صورت

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی این مطلب پرداختیم که لیزر موهای زائد صورت چگونه انجام می گیرد؟ریزش کامل فولیکول های مو توسط لیزر در طول درمان ممکن است روزها تا هفته ها طول بکشد. موها بلافاصله نمی ریزند و روند ریزش ممکن است گاهی شبیه رشد مداوم مو باشد. نتایج به طور قابل توجهی بین افراد متفاوت است، که ممکن است به دلیل عوامل مختلفی مانند ضخامت، تراکم یا محل مو باشد. پس برای نتیجه بهتر صبور باشید. برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد صورت در شهرک راه آهن کلیک کنید

 

منبع:

Facial and Upper Lip Laser Hair Removal

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای