09926262619

آشنایی با نحوه عملکرد میکرودرم و معجزه آن برای پوست

میکرودرم چیست و چه عملکردی دارد؟ چگونه می‌ توان از میکرودرم جهت زیبایی و شادابی پوست استفاده کرد؟ آیا با نحوه انجام میکرودرم و مزایای آن آشنا هستید؟ میکرودرم روشی جهت جوان سازی و پاک سازی پوست می‌ باشد. این روش درمانی کاملاً غیر تهاجمی و غیر شیمیایی است و بدون هیچ نیازی به عمل باز انجام می‌ شود. در این مقاله ما به بررسی عملکرد میکرودرم و معجزه آن براای پوست می‌ پردازیم.

آشنایی با نحوه عملکرد میکرودرم

دستگاه میکرودرم پوست یک وسیله است که برای بهبود و تجدیدسازی پوست استفاده می شود. این دستگاه از روش میکرودرمابریزی استفاده می کند که در آن لایه های بیرونی پوست با استفاده از سنگهای دقیق و مینیاتوری کنترل شده از سطح پوست باز و کاهش می یابند.

به عنوان یک روش غیرجراحی و چند‌منظوره، میکرودرم دارای مزایا و فواید متعددی است که می‌تواند در بهبود نشانه‌ها و مشکلات پوستی مانند جوش، لکه‌های قهوه‌ای و پیری زودرس موثر به کار گرفته شود. با این حال، قبل از استفاده از این روش، بهتر است با پزشک خودمشاوره کنید تا اطلاعات کاملی در مورد ریسک‌ها، عوارض و محصولات مناسب با توجه به نیازهای شما دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب خدمات لیزر موهای زائد وارد شوید

آشنایی با نحوه عملکرد میکرودرم

فواید و مزایای میکرودرم

میکرودرم یک روش درمانی است که با استفاده از سوزن های بسیار نازک ساخته شده است و برای درمان برخی از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش به عنوان یک تکنولوژی جدید توانسته است بسیاری از مزایا و فواید برای پوست ارائه دهد.

 مزایا و فواید میکرودرم عبارتند از:

1. افزایش تولید کلاژن

2. بهبود عیوب پوستی

3. حذف جوش 

4. کاهش اثر روی جای زخم

5. افزایش نفوذ پوست

6. کاهش یافتن چین و چروک‌ های صورت

7. بهبود یافتن لک‌ های ایجاد شده بر روی پوست

8. کاهش یافتن منافذ باز پوست و جمع‌ تر و کم تر شدن این منافذ

9. ایجاد ظاهری شفاف و درخشان

10.تحریک کلاژن سازی و افزایش کلاژن در سطح پوست

11.از بین بردن جای زخم، جای سوختگی و جای جوش

12.کنترل کردن میزان ترشح چربی‌ ها از غدد چربی پوست

 

معایب میکرودرم :

1. خطر عفونت

2. التهاب و قرمزی

3. بروز خطوط لکه ای

4. احساس درد و عدم راحتی 

5. نیاز به تکرار

 

سخن پایانی

در این مقاله به آشنایی با نحوه عملکرد میکرودرم و معجزه آن برای پوست پرداختیم، ویژگی‌ ها و مزایای، نحوه انجام دادن آن و دیگر بایدها و نبایدهای این شیوه را توضیح دادیم. جهت آشنایی بیش تر با آشنایی با نحوه عملکرد میکرودرم و معجزه آن برای پوست، نحوه انجام دادن میکرودرم، مزایا و معایب این روش و استفاده از خدمات فیشیال در شهرک راه آهن مادام لیزر به سایت madamlaser.com مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای