09926262619

تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک

تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک با یک سری روش های خاص انجام می شود که در این مقاله آن ها را بررسی می کنیم. لیزر درمانی مانند لیزر دست یک روش درمانی غیر تهاجمی و محبوب است که از انرژی نور برای ترمیم و بازسازی سلول های پوست استفاده می کند. این روش نیاز به دارو را کاهش می دهد. همچنین نتایج را برای شرایط پوستی درمان شده بهبود می بخشد و نرخ بهبودی بافت های آسیب دیده را افزایش می دهد. موضوع امروز ما در وبسایت مادام لیزر در ارتباط با تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک است.

تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک چگونه است؟

مزایای لیزر رادو پلاس عبارتند از:

  • پس از درمان نیاز کمتری به مسکن دارید
  • افزایش انرژی برای سلول های ناحیه درمان
  • بهبود پاسخ ایمنی
  • بهبود پاسخ درمانی
  • تقویت کلاژن برای تولید پوست جدید
  • منجر به کاهش تورم می شود
  • بهبود گردش خون در ناحیه درمان
  • کاهش التهاب

درمان با لیزر رادو پلاس و تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک

در طول درمان با لیزر، دستگاه لیزر روی ناحیه پوست چروکیده اعمال می شود. لیزر فوتون ها را در حدود سه اینچ به داخل پوست منتقل می کند. میتوکندری در غشای پوست، نور لیزر قرمز را جذب می کند. همچنین باعث افزایش سطح آدنوزین تری فسفات می شود که منجر به افزایش تولید سلول های سالم می شود. این فرآیند همچنین با افزایش تولید کلاژن، آنزیم ها و رشد سلولی باعث بهبودی می شود. افزایش تولید کلاژن به جلوگیری از تشکیل بافت اسکار کمک می کند.

چگونه برای این روش آماده شویم؟

قبل از توضیح درباره تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک، باید یک متخصص پوست ASDS شرایط بیمار را بررسی می کند و یک معاینه انجام می دهد. این زمانی است که پزشک و بیمار در مورد انتظارات، خطرات بالقوه و نتایج عمل صحبت کنند. بیماران همچنین باید:

  • دو هفته قبل از عمل از آفتاب گرفتن، برنزه کردن، اپیلاسیون، لایه برداری شیمیایی یا تزریق کلاژن خودداری کنید.
  • قبل و بعد از درمان از عطر، دئودورانت یا هرگونه محرک احتمالی در ناحیه درمان خودداری کنید.
  • به دلیل افزایش خطر خونریزی از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی خودداری کنید.

لیزر رادو پلاس چگونه می تواند به سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک کمک کند؟

با افزایش سن، پوست ما به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و با شل شدن پوست، ایجاد خطوط و چین و چروک بسیار آسان تر می شود. این‌ها برخی از معمولی ترین نشانه های پیری هستند.

لیزر رادو پلاس چگونه می تواند به سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک کمک کند؟

اما جای تعجب نیست که بسیاری از مردم از تجربه آن‌ها ناراضی هستند و مایلند هر کاری که ممکن است انجام دهند تا تا حد امکان پیرتر به نظر برسند. خوشبختانه، طیف وسیعی از درمان ها وجود دارد که می تواند به آن‌ها در دستیابی به این هدف کمک کند، از جمله درمان های لیزر IPL.

تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک در چه نواحی از بدن قابل استفاده است؟

نواحی از بدن که با لیزر رادو پلاس قابل درمان هستند عبارتند از:

  • خطوط و چین و چروک صورت
  • قسمت های پوست که شل و آویزان است
  • افتادگی پوست گردن
  • خطوط عمیق از بینی تا دهان
  • پوست صورتی که به طور کلی کدر است

لیزر رادو پلاس چگونه برای بهبود پوست کار می کند؟

درمان با لیزر کاملاً غیر تهاجمی و تقریباً بدون درد است زیرا فقط مقدار کمی گرما ایجاد می کند. لیزر از انرژی نوری با شدت بالا استفاده می کند که روی پوست متمرکز و توسط آن جذب می شود تا اثر درمانی ایجاد کند. لیزر تا اعماق پوست عمل می کند تا تولید کلاژن را تحریک کند که معمولاً با افزایش سن کند می شود و سلول های پوست بازسازی می شوند.

نتایج حاصل از تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک

نتایج لیزر رادو پلاس برای سفت کردن پوست و کاهش چین و چروک فوری نیست. چند ماه طول می کشد تا کلاژن جدید تشکیل شود، پوست را تقویت و سفت می کند تا صاف تر، محکم تر و جوان تر به نظر برسد. نتایج اولیه تقریباً فوری هستند. زیرا ممکن است متوجه شوید که پوست شما بلافاصله روشن تر و شاداب تر به نظر می رسد. این نتایج تنها با افزایش تولید کلاژن و ترمیم سلول‌های پوست به بهبود خود ادامه می‌دهند. نتایج بهینه معمولاً بین 8 تا 12 هفته پس از درمان قابل مشاهده است.

در همین رابطه مطلب انواع دستگاه لیزر موهای زائد را مطالعه کنید

مزیت استفاده از لیزر رادو پلاس

مزیت بزرگ لیزر رادو پلاس این است که نتایج طولانی مدت هستند. در بیشتر موارد، بسته به ماهیت پوست خود، نحوه مراقبت از پوست و میزان محافظت از پوست خود در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش، می توانید انتظار داشته باشید که بتوانید بین 12 تا 24 ماه نتایج درمان خود را حفظ کنید.

درمان با این دستگاه و تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک

در طی درمان لایه برداری با لیزر، لایه های بسیار نازک اپیدرم فوقانی به روشی بسیار دقیق و هدفمند برداشته می شود تا چین و چروک ها صاف شود. از یک طرف، به جز تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک این دستگاه می تواند بخش های پوست چین خورده را صاف می کند. از سوی دیگر، لیزر پوست را برای تولید کلاژن جدید تحریک می کند. این اثری است که چندین ماه طول می کشد، به طوری که در واقع یک اثر طولانی مدت وجود دارد: پوست انعطاف پذیرتر می شود، جوان تر و محکم تر به نظر می رسد.

کنترل کارایی و تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک

همانطور که ممکن است تصور شود، کنترل تاثیرات لیزر رادو پلاس در طول این فرآیند ضروری است. لایه برداری لیزری مدرن شامل هدایت سطحی با کارایی بالا و کنترل شده توسط کامپیوتر است. یعنی نوعی اسکنر که سطح پوست را “بررسی” می کند و عمق درمان را به صورت جداگانه و با دقت بسیار زیاد کنترل می کند.

درمان های آزمایشی چگونه است؟

درمان‌های آموزشی یک درمان به طور فزاینده‌ای محبوب هستند. مانند لیفت صورت جراحی که به زمان بهبودی قابل توجهی نیاز دارند، درمان چین و چروک با لیزر یک جایگزین زیبایی غیرجراحی است. این روش به طور قابل‌توجهی زمان استراحت کمتری دارد. همچنین به شما امکان می‌دهد پس از درمان بهبود پیدا کنید و نتایج قابل مشاهده‌ای را در کمترین زمان ممکن به دست آورید. با این روش می‌توان به پوستی شاداب‌تر، صاف‌تر و یکنواخت‌تر دست یافت.

سخن آخر

ما در این مقاله تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک را بررسی کردیم. به آرامی و ایمن بخش های مختلف پوست را هدف قرار می دهد، رشد الاستین و کلاژن در درم پوست را در طول زمان تحریک می کند. همچنین کلاژن از دست رفته را برای صاف کردن خطوط و چین و چروک ها، بهبود رنگ پوست و “پر شدن مجدد” پوست دوباره فعال می کند. جهت انجام لیزر موهای زائد در شهرک راه آهن با ما در ارتباط باشید.

منبع:

What is Radiofrequency Skin Tightening?

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای