09926262619

راهنمای مراقبت پس از انجام فیشیال

مراقبت پس از انجام فیشیال یک فرایند بسیار مهم است. فیشیال می تواند برای پوست شما معجزه کند. مراقبت های پس از انجام فیشیال برای از بین بردن ناخالصی ها انجام می شوند و با کمی لایه برداری و ماساژ صورت احساس طراوت و ترمیم را به شما منتقل می کنند.

اما بدون مراقبت پس از انجام فیشیال، زمان و پولی که برای این فرآیند و روش زیبایی و جوانسازی صرف کردید ممکن است بیهوده باشد. اثر آن معمولاً بین سه تا پنج روز باقی می ماند.

بدون شک نتایج حیرت انگیز  آن همیشه این سوال را ایجاد می کند: چگونه مراقبت پس از انجام فیشیال را ادامه می دهید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر راجب خدمات فیشیال در شهرک راه آهن کلینیک مادام لیزر وارد شوید

کارهایی که باید بعد از مراقبت پس از انجام فیشیال صورت انجام دهید

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

پوست خود را هیدراته کنید

وقتی نوبت به زیبایی پوست می رسد، آبرسانی کلید و راه حل همه چیز است. آبرسانی روزانه به سلول های پوست شما کمک می کند تا به طور موثر عمل کنند. همچنین به شما کمک می کند تا سموم را از بین ببرید و پوستی درخشان برای شما به ارمغان می آورد. در حالی که یک صورت زیبا باعث می شود پوست شما عمیقا مرطوب شود، اما باید با نوشیدن حدود دو لیتر آب در روز این روند را حفظ کنید.

برای مراقبت پس از انجام فیشیال از مرطوب کننده استفاده کنید

اگر صورت شما در حال لایه برداری است، به یاد داشته باشید که به این معنی است که لایه سلول های مرده پوست از سطح پوست شما برداشته می شود. همچنین همراه با آن، روغن های طبیعی که معمولا از پوست شما محافظت می کنند.

بنابراین، علاوه بر آبرسانی به پوست خود با نوشیدن آب فراوان بعد از صورت خود، باید از مرطوب کننده ملایمی نیز استفاده کنید. این کار باعث می شود تا این رطوبت را دوباره پر کنید و آن را حفظ کنید.

برای مراقبت پس از انجام فیشیال از مرطوب کننده استفاده کنید

اگر به دنبال مرطوب‌کننده‌ای هستید که به هیدراته نگه داشتن پوست‌تان بعد از آرایش صورت (و به طور کلی روزانه) کمک کند، کرم های آبرسان را بررسی کنید.

پاک کننده های ملایم را استفاده کنید

پس از پاکسازی عمیق، استخراج و لایه برداری، ممکن است پوست شما برای مراقبت پس از انجام فیشیال کمی حساس شود. به همین دلیل، مهم است که از پاک‌کننده‌های ملایم استفاده کنید. پس از یک پاکسازی عمیق، استفاده از تمامی محصولات مراقبت از پوست  غیر ضروری هستند.

ناگفته نماند، آن‌ها احتمالاً می توانند هر گونه تحریک جزئی را تشدید کنند. علاوه بر این، هنگام شستن صورت در روزهای بعد از انجام فیشیال، باید از آب ولرم استفاده کنید و صورت خود را خشک کنید.

دستورالعمل ها و توصیه های زیبایی شناس را دنبال کنید

بسته به نوع صورت شما و ویژگی های منحصر به فرد پوست شما، متخصص زیبایی شما دستورالعمل هایی از جمله مراقبت پس از انجام فیشیال را ارائه می دهد.

علاوه بر این، متخصص زیبایی ممکن است توصیه هایی از جمله محصولات خاص را برای گنجاندن در روال مراقبت از پوست شما یا نکاتی درباره سبک زندگی ارائه دهد. این کار باعث می شود تا به شما در دستیابی به اهداف مراقبت از پوست کمک کند.

چند چیزی که بعد از انجام فیشیال باید از آن اجتناب کنید

ضربه به پوست

اگر تا به حال فیشیال را انجام دادید، پس می دانید که در دو تا سه روز آینده چه اتفاقی می افتد. پوست شما شروع به پاکسازی می کند. همانطور که پوست شما بهبودی خود را تسریع می کند، همه چیز را به سطح پوست می کشاند. همچنین نتیجه نهایی از بین رفتن بخشی از جوش های سرسفید، جوش ها و حتی دانه های سر سیاه است.

نکته مهمی که باید در زمینه مراقبت پس از انجام فیشیال بدانید این است که تحت هیچ شرایطی نباید بعد از فیشیال به صورت خود ضربه بزنید. انجام این کار می تواند منجر به تحریک بیشتر و حتی زخم شود.

عدم آرایش برای مراقبت پس از انجام فیشیال

“آیا می توانید بعد از فیشیال آرایش کنید؟” به نظر می رسد این سوال بارها و بارها مطرح می شود و پاسخ آن این است: “در حالت ایده آل، نه.” بلافاصله پس از فیشیال، احتمالاً بهتر است از آرایش دوری کنید (حداقل به مدت 24 ساعت).

مجدداً، به یاد داشته باشید که منافذ شما هنوز باز هستند و هر چیزی که روی صورت خود بمالید می تواند پوست شما را تحریک کند. این امر به ویژه در مورد آرایش و ابزارهایی که استفاده می کنید (از جمله انگشتانتان) برای کاربرد آن صادق است. زیرا آن‌ها تمایل دارند دوزهای سالمی از باکتری را در خود جای دهند.

تاثیر آرایش بعد از فیشیال

طبیعتاً هیچ کس علاقه ندارد آلودگی ها بعد از انجام فیشیال باقی بماند. علاوه بر این، وقتی آرایش خود را برای مدت کوتاهی رها می کنید، مرطوب کننده ها فضای کمی برای تنفس دارند تا کار خود را انجام دهند. اگر مجبورید برای یک مراسم از آرایش استفاده کنید، ابتدا برس یا اپلیکاتور خود را تمیز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب  لیزر رادو پلاس وارد شوید.

عدم انجام فعالیت های ورزشی برای مراقبت پس از انجام فیشیال

پس از انجام این فرآیند پوست شما به یک دقیقه نیاز دارد تا خود را آرام و ترمیم کند. بنابراین، بهتر است یک یا دو روز از تمرین صرف نظر کنید. زیرا آلاینده‌ها می‌توانند باعث تحریک یا بدتر شدن آن شوند. مشابه هشدار در مورد آرایش بعد از فیشیال صورت، به یاد داشته باشید که منافذ پوست شما احتمالاً هنوز در طول درمان باز هستند. مطمئناً نباید اجازه دهید هیچ آلودگی به آن منافذ تازه تمیز شده راه پیدا کند.

انواع مختلف روش های درمانی فیشیال

در ادامه به بررسی این موضوع را خواهیم پرداخت.

میکرودرم ابریژن صورت

اگر به دنبال یک پکیج کامل جوانسازی هستید، میکرودرم ابریژن را در نظر بگیرید. یک وسیله مخصوص فیشیال که با کریستال های میکرونیزه درست می شود و در عین حال پوست مرده را از بین می برد.

استفاده از میکرودرم ابریژن یکی از محبوب‌ترین روش های برای مراقبت پس از انجام فیشیال است. زیرا هزینه نسبتاً پایینی دارد و می‌توان آن را به سرعت انجام داد.

این لایه برداری همچنین تولید کلاژن و تجدید سلولی را تحریک می کند. اگر می خواهید ظاهر کلی پوست خود را بهبود ببخشید، این روش درمانی ایده‌آل است. برای کسب اطلاعات بیشتر ارجب دستگاه لیزر الکس کندلا وارد شوید.

HydraFacial

با وجود جدید بودن، HydraFacials به یکی از محبوب ترین ها در بازار تبدیل شده است. Hydrafacials پوست را پاکسازی و لایه برداری می کند. سپس آن را با یک سرم حاوی ویتامین تزریق می کند تا زیبایی بعد از درمان را افزایش دهد. HydraFacials منافذ را با دستگاه مخصوص خارج می‌کند.

همچنین به جای اینکه منافذ را نابود کند، یک درمان ملایم‌تر است که برای انواع پوست و مشکلات پوستی مناسب است. جهت دریافت خدمات هیدرا فشیال در شهرک راه آهن با ما در ارتباط باشید.

 

منبع:

HydraFacial

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای