09926262619

پاک کردن تاتو با لیزر چقدر زمان می برد و چند جلسه نیاز دارد؟ 

پاک کردن تاتو به چند جلسه نیاز دارد؟ حذف تاتو با لیزر با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود. پاک کردن تاتو با لیزر روشی برای حذف جوهر دائمی از پوست شما است. از لیزر درمانی برای روش های مختلف مثل لیزر موهای زائد زیر بغل هم می توانید استفاده کنید. اگر یک نوع خالکوبی دارید که دیگر آن را دوست ندارید، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شما ممکن است نوعی پاک کردن تاتو با لیزر درمانی را پیشنهاد کند. حذف خالکوبی توسط متخصص پوست بی خطر است اما ممکن است عوارض جانبی مانند جای زخم داشته باشد.

فرایند پاک کردن تاتو با لیزر

خالکوبی یکی از روش های ایجاد شکل و طرح های متنوع بر روی بدن است که در آن هنرمند جوهر و رنگدانه (رنگ) را به پوست شما تزریق می کند. پاک کردن تاتو روشی برای حذف این جوهر دائمی از بدن شما است. به طور معمول، سیستم ایمنی بدن شما برای حذف هر نوع چیز اضافی از بدن شما کار می کند. پاک کردن خالکوبی می تواند یک فرآیند پیچیده باشد که ممکن است چندین جلسه طول بکشد. این به این دلیل است که دانه های جوهر دائمی از خالکوبی ها در زیر لایه های پوستی شما وجود دارد.

گزینه های مختلف برای پاک کردن تاتو با لیزر

گزینه های مختلفی برای پاک کردن خالکوبی وجود دارد که رایج ترین آن‌ها پاک کردن تاتو با لیزر است. اگر به حذف خالکوبی خود تمایل دارید، با یک متخصص در زمینه مراقبت های بهداشتی یا یک متخصص پوست صحبت کنید تا ببینید چه گزینه هایی برای از بین بردن آن وجود دارد.

👈بیشتربخوانید: هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

پاک کردن خالکوبی چگونه انجام می گیرد؟

هر نوع روش پاک کردن خالکوبی متفاوت از باقی روش ها عمل می کند. هدف از پاک کردن تاتو با لیزر، تبدیل ذرات جوهر دائمی به ذرات کوچکتر است که سیستم ایمنی شما می تواند با خیال راحت از بدن شما پاک کند.

درم ابریژن، لایه‌برداری شیمیایی و برداشتن جراحی بر روی برداشتن پوست یا لایه‌هایی از پوست که دارای ذرات جوهر خالکوبی دائمی هستند، تمرکز دارند. این به پوست شما کمک می کند تا در اطراف جایی که تاتو قبلا وجود داشت، بهبود یابد تا به نظر برسد که از ابتدا وجود نداشته است.

آیا پاک کردن تاتو با لیزر درد دارد؟

بنابر روش حذف خالکوبی که انتخاب می کنید، ممکن است انواع مختلفی از درد یا ناراحتی وجود داشته باشد. برخی از افراد می گویند که برداشتن آن مانند خالکوبی است. در حالی که برخی دیگر آن را به احساس کوبیدن چیزی بر روی پوستشان تشبیه می کنند. ممکن است پوست شما بعد از انجام این فرآیند درد داشته باشد. برخی از روش ها دردناک هستند، به همین دلیل است که جراح ممکن است به شما بیهوشی عمومی تزریق کند. یا یک متخصص پوست یک بی حس کننده موضعی یا بی حس کننده موضعی را به پوست شما تزریق کند.

چند جلسه برای پاک کردن تاتو با لیزر لازم است؟

آیا می‌خواهید بدانید که پاک کردن خالکوبی چند جلسه نیاز دارد؟ به طور تقریبی معمولا 10-12 جلسه طول می کشد تا نتایج حذف کامل را ببینید. با این حال، عوامل زیادی برای خالکوبی هر مشتری وجود دارد. به طور معمول، شما شروع به حذف شدن خالکوبی در جلسات 3-5 خواهید کرد که برای افرادی که به دنبال حذف خالکوبی هستند بهینه است. اما احتمالاً 10-12 جلسه طول می کشد تا نتایج حذف کامل را مشاهده کنید. تعداد درمان‌های حذف خالکوبی با لیزر اغلب به شرایط بیمار بستگی دارد.

چه عواملی بر تعداد جلساتی که برای پاک کردن تاتو با لیزر نیاز است تأثیر می گذارد؟

در این‌جا لیستی از عواملی وجود دارد که بر نتیجه پاک کردن تاتو با لیزر شما تأثیر می گذارد:

  • نوع پوست
  • لایه بندی تاتو یعنی تاچ آپ و کاور آپ
  • قرار گیری تاتو
  • رنگ جوهر و نوع جوهر مورد استفاده
  • جای زخم از قبل موجود در فرآیند تاتو
  • عملکرد سیستم ایمنی
  • مصرف دخانیات
  • رعایت مراقبت های پس از آن
  • تکنولوژی لیزر مورد استفاده
  • تجربه و مهارت تکنسین لیزر
  • و عوامل دیگر….

✍آیا لیزر الکس دایموند پلاس گزینه مناسبی برای حذف موهای زائد است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

پاک کردن به چند جلسه نیاز دارد
پاک کردن به چند جلسه نیاز دارد

نتایج هر کدام از افراد در روش پاک کردن تاتو با لیزر چگونه است؟

درست مانند هر روش دیگری، نتایج بسته به شرایط تاتوی شما متفاوت خواهد بود. همه افراد دارای تاتو های متفاوت هستند. همچنین بر اساس بخش های بالا، نتایج مختلفی در پاک کردن خالکوبی خود خواهند داشت. اما به طور کلی، دیدیم که اکثر خالکوبی ها را می توان در حدود 10-12 جلسه به فاصله هر 6 تا 8 هفته از هم پاک کرد. در این مقاله درباره مدت زمانی که طول می کشد تا خالکوبی را پاک کنید بیشتر بدانید.

درمان حذف تاتو چقدر سریع است؟

آیا خالکوبی بزرگی دارید که تکمیل آن چندین بار طول کشید؟ اگر به شما بگوییم که خالکوبی را می توان در کمتر از 5 دقیقه لیزر کرد، چه؟ درست است، فناوری لیزری که در برخی مکان ها استفاده می‌شود سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مؤثرترین فناوری پاک کردن خالکوبی در بازار است. یک خالکوبی 2.54 سانتی در 2.54 سانتی در کمتر از 5 ثانیه قابل درمان است.

یک خالکوبی 5.8 در 5.8 سانتی را می توان در کمتر از 20 ثانیه درمان کرد. بنابراین، آیا می توان خالکوبی بزرگ شما را که دریافت آن چندین ساعت طول کشید در کمتر از 5 دقیقه پاک کرد؟

پاک کردن تاتو با لیزر  چند جلسه طول می کشد؟

پاک کردن خالکوبی به چند جلسه نیاز دارد؟ سوالی که همه افراد می پرسند. به طور معمول 10-12 جلسه برای مشاهده نتایج حذف کامل به فاصله 6-8 هفته و 3-5 جلسه برای مشاهده محو شدن تاتو طول می کشد.

درمان پاک کردن تاتو چقدر سریع است؟

درمان تاتو به طور متوسط کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. گاهی اوقات ناحیه خالکوبی می تواند کاملاً حساس باشد و این می تواند به این معنی باشد که تحمل درمان توسط مشتری ضعیف است. در یک خالکوبی کوچک‌تر می‌توانیم درمان را «شروع» کنیم. اما در خالکوبی‌های بزرگ ممکن است نیاز به چندین نوبت باشد تا کل ناحیه درمان شود.

آیا با جدید ترین روش لاغری و تناسب اندام با لیزر آشنا هستید.؟ برای مطالعه بیشتر در این خصوص کلیک کنید

پاک کردن به چند جلسه نیاز دارد
پاک کردن به چند جلسه نیاز دارد

رنگ های خالکوبی و حذف تاتو با لیزر

این ممکن است به این معنی باشد که تغییر از یک تنظیم به تنظیم دیگر به عنوان یک طول موج خاص با رنگ های خاص برخورد می کند. به عنوان مثال، برای درمان تاتو های قرمز به طول موج 532 نانومتر نیاز است.

بنابراین همانطور که می بینید، مدت زمان یک جلسه حذف خالکوبی با لیزر، تا حد زیادی بسته به اندازه، محل، رنگ و نوع تاتو متفاوت است. همچنین شما می توانید برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد در شهرک گلستان با ما تماس بگیرید.

🎇منبع:

How many sessions will it take to remove a tattoo with Lasers

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای