09926262619

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی باید انجام دهیم؟

نکات و اقدامات مهم قبل از لیزر :لیزر موهای زائد بدن ایده بسیار خوبی است. خصوصا اگر شما از اصلاح و اپیلاسیون پی در پی خسته شده اید. لیزر پا، لیزر دست، لیزر بیکینی و سایر قسمت های بدن زمان کمتری از شما می گیرد و مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. سوالات بسیاری در زمینه لیزر موهای زائد وجود دارد. یکی از آن ها این گزینه است که قبل از لیزر موهای زائد چه کاری باید انجام دهیم؟ در  ادامه این نوشته از وب سایت مادام لیزر لیست اقدامات قبل از لیزر موهای زائد را بررسی می کنیم.

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهای باید انجام دهیم؟

اقدامات مهم قبل از لیزر :لیزر موهای زائد، یکی از موثر ترین، ایمن ترین و بهترین روش های دائمی برای رفع موهای زائد است. از این رو این گزینه راحت و مقرون به صرفه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. درک فرایند روش لیزر بسیار مهم است. در ادامه اما به بررسی مهم ترین گزینه های مربوط به قبل از لیزر می پردازیم. پس بیایید ببینیم که قبل از لیزر موهای زائد چه کاری باید انجام دهیم؟

اقدامات مهم قبل از لیزر

اپیلاسیون و کندن موها ممنوع

مبنای کار لیزر موهای زائد، هدف قرار دادن ریشه های مو است. از این رو نباید چهار هفته قبل از انجام لیزر، اقدام به اپیلاسیون کنید. کندن مو ها از  ریسه روند لیزر موهای زائد را با مشکل مواجه می کند. اما نکته مهم تر این است که باید ناحیه درمان خود را حداقل ۱۲ تا ۲۴ ساعت قبل از روز لیزر با تیغ اصلاح کنید. در این حالت رنگدانه در فولیکول مو حفظ می شود. درست است که ریشه مو دیده نمی شود اما می توان آن ر ابا استفاده از لیزر در رنگدانه های پوستی دید.

خودداری از نور مستقیم خورشید

نکته مهم برای این که بدانیم قبل از لیزر موهای زائد چه کاری باید انجام دهیم در ادامه این بخش بررسی می شود. شما باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید دور شوید. در حقیقت قبل از انجام لیزر موهای زائد، دور از نور خورشید باشید. بهتر است از دو هفته قبل از انجام لیزر موهای زائد خود را از نور خورشید دور نگه دارد. بهترین کار این است که از ضد آفتاب برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید.

نکته دیگر نیز برنزه کننده ها هستند. در این دوره برای مراقبت از پوست خود باید از محصولات برنزه کننده خودداری کنید. اگر این کار را کرده اید قبل از برنامه ریزی درمان مطمئن شوید که هیچ اثری از برنزه شدن چه به صورت طبیعی و چه به صورت مصنوعی روی پوست شما نیست.

در اینجا بخوانید: علت جوش زدن بعد از لیزر موهای زائد

روند مراقبتی پوست

اقدامات مهم قبل از لیزر :قبل از این که بخواهید برای جلسه لیزر خود بروید، حمام کردن لازم است. اما از آرایش یا کرم های موضعی استفاده نکنید. مانند انواع مرطوب کننده ها، سرم یا عطرها. این مواد اضافی، پوششی روی پوست ایجاد می کنند.

به همین دلیل توانایی لیزر برای هدف گیری فولیکول های مو مسدود می شود. توجه کنید که حداقل چهارهفته قبل از درمان لایه برداری شیمیایی انجام نداده باشید و یا درمان های لایه برداری با لیزر را برای خود نداشته باشید. اما اگر بخواهید بدانید قبل از لیزر موهای زائد چه کاری باید انجام دهیم، این گزینه آخر نیست.

روند مراقبتی پوست

موهای خود را دکلره و بور نکنید

همان طور که می دانید، لیزر موهای زائد بر روی ریشه موها تاثیر دارد. رنگدانه مو هم در ریشه پیدا می شود که می تواند نور لیزر را جذب کند. موهای سفید شده شما رنگدانه را تغییر می دهند و  هدف قرار گرفتن آن ها بسیار سخت می شود. پس اگر می خواهید برای روند درمانی خود از لیزر موهای زائد استفاده کنید، بهتر است که از سفید کردن موهای خود دست بردارید. اگر این کار را کرده اید باید حتما صبر کنیدریشه موها به رنگ اصلی خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: لیزر الکس کندلا چیست؟

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی باید انجام دهیم؟ – بررسی داروهای مصرفی

قبل از این که به جلسه لیزر بروید، باید تمام داروهای مصرفی خود را به دکتر ارائه کنید. شامل تمامی داروهای خوراکی و موضعی است. برخی از داروها بر درمان های لیزری تاثیر دارند و می توانند اثری که لیزر دارد را کاهش دهند. برخی دیگر از مدل های داروها، پوست را حساس می کنند و حتی احتمال سوختگی یا تاول زدن را زیاد کنند. به طور مثال می توان به آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد بارداری، ضد آکنه و غیره اشاره داشت.

سخن آخر

اگر می خواهید بدانید که قبل از لیزر موهای زائد چه کاری باید انجام دهیم، پس از مطالعه این نوشته بهتر است با متخصصان مشورت کنید. از آن جایی که لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش ها برای حذف مو است، باید در کلینیکی معتبر صورت گیرد. متخصصان مادام لیزر، این راه حل دائمی را با تخصص بالا تضمین می کنند. همچنین شما می توانید برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد در شهرک راه آهن کلیک کرده و با کارشناسان ما در تماس باشید.

منبع:

Important than the previous redundant laser

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای