09926262619

آیا روش لاغری لیزر لیپولیز موثر است؟

لیزر لیپولیز چیست و آیا واقعا موثر است؟ آیا می‌ توان به انجام لیزر جهت لاغری شکم اعتماد کرد؟ لاغری شکم با لیزر چگونه و تحت چه شرایطی انجام می‌ شود؟

اگر به لاغری شکم فکر می‌ کنید و جز گروهی هستید که قصد چنین کاری را دارید شاید با این سوال لاغری شکم با لیزر آیا واقعاً موثر است مواجه شده باشید.این جراحی حتما باید توسط کلینیک تخصصی لیزر انجام پذیرد، چراکه انجام آن نیازمند تبحر و تجربه بالایی است.

این عمل نوعی عمل جراحی با حداقل حالت‌ های تهاجمی می‌ باشد که از آن جهت لاغری شکم از آن استفاده می‌ شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش لاغری شکم با لیزر بپردازیم.

جراحی لاغری لیزر لیپولیز چقدر موثر است؟

لیزر لیپولیز نوعی عمل جراحی با حداقل حالت‌ های تهاجمی می‌ باشد که در آن با استفاده کردن از گرمای لیزر و طول موج‌ های متفاوت چربی‌ های بدن آب می‌ شود. دقت کنید که لیپولیز با لیپوساکشن متفاوت است، چون در عمل لیپوساکشن چربی‌ های اضافی بدن با استفاده کردن از دستگاه مکنده کشیده می‌ شود.

در این رابطه بخوانید: لاغری شکم با لیزر چه تفاوتی با لیپوساکشن دارد؟

در واقع لیپولیز به نوع خودش جهت این کار مناسب است، اما نمی‌ تواند ذخایر بزرگ چربی در بدن را از بین ببرد. از طرف دیگر بسیاری از افراد هرگز از لیپوساکشن استفاده نمی‌ کنند چون نظرشان این است که پس از چنین عملی پوست شان شل خواهد شد.

جراحی لاغری لیزر لیپولیز چقدر موثر است؟

مقایسه لیپولیز و لیپوساکشن:

به همین علت است که عده‌ ای از متخصصان استفاده کردن از روش جدید لیزر لیپولیز را با روش سنتی لیپوساکشن به صورت هماهنگ با یک دیگر پیشنهاد می‌ کنند. لیپوساکشن پوست را شل می‌ کند و بسیاری از چربی‌ ها را کاملاً از بین می‌ برد، اما لیپولیز چنین ویژگی را ندارد و می‌ تواند به سفت شدن پوست بدن کمک کند.

با این حال در حال حاضر عوارض جانبی استفاده کردن از این دو نوع جراحی جهت برداشتن چربی‌ های اضافی هنوز مشخص نشده است. جهت چنین اقداماتی باید مراقبت‌ های لازم را انجام داد.

انجام عمل لیپولیز

پس از انجام دادن لیزر لیپولیز احتمال دارد تا چندین روز در قسمت‌ های درمان شده ناراحتی و کبودی احساس کنید، اگر این قسمت‌ ها پس از انجام دادن

به خوبی ریکاوری نشده باشد، ممکن است حتی زخم یا عفونت به وجود بیاید.

در بدترین و سخت‌ ترین حالات ممکن نیز لخته شدن خون در این قسمت‌ ها وجود دارد. اگر ترشحات غیر عادی، ورم یا درد پا نیز حس کردید در این حالت حتماً باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

با تمامی این اوصاف این شیوه از حذف کردن چربی‌ های اضافی کاملاً جدید است و نمی‌ توان نتایج قطعی و دقیقی در خصوص آن ارائه داد.

همچنین بخوانید مقاله دستگاه لیزر الکس کندلا و نحوه عملکرد آن

8 مزیت اصلی جراحی لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز در مقایسه با دیگر روش‌ ها جهت حذف چربی مزایای زیر را دارد، که عبارتند از:

  1. در قسمت‌ های درمان شده بدن احتمال ایجاد عفونت بسیار کم است.
  2. خطر ایجاد زخم در قسمت‌ های درمان کم تر است.
  3. مدت زمان ریکاوری در لیزر لیپولیز نسبت به دیگر روش ‌ها کوتاه‌ تر است.
  4. پس از یک هفته از انجام دادن لیزر لیپولیز فرد می تواند فعالیت‌ های روزمرگی خود را شروع کند.
  5. در لیپولیز جهت برداشتن و شکستن سلول‌ های چربی از لیزر استفاده می‌ کنند. پس حجم بافت‌ های چربی کاهش می‌ یابد و پوست قسمتی که در لیزر لیپولیز مورد درمان قرار گرفته است، جمع می‌ شود. پس این احساس ممکن است به وجود بیاید که پوست تان نرم‌ تر و جمع‌ تر شده باشد.
  6. لیزری که جهت لیپولیز استفاده می‌ شود کاملاً بی‌ خطر است و هیچ گونه مشکلی مانند سوختگی شدید ایجاد نمی‌ کند. تنها در موارد محدود احتمال زخم یا عفونت مختصر وجود دارد.
  7. لیپولیز را می‌ توان در مطب های پزشکی انجام داد.
  8. دوره ریکاوری لیپولیز کوتاه است، اما لیپوساکشن نیاز به چندین هفته استراحت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب  لیزر رادو پلاس وارد شوید.

سخن پایانی

در این مقاله سوال مطرح شده لاغری شکم با لیزر: آیا واقعا موثر است؟ را جواب دادیم و نکات ریز و درشتی را در خصوص لیزر لیپولیز یا همان لاغری شکم با لیزر را بیان کردیم. در واقع لیزر لیپولیز جهت لاغری شکم یکی از شیوه‌ های از بین بردن چربی‌ های اضافه این قسمت از بدن می‌ باشد که مورد تایید پزشکان است.

افراد می‌ توانند چربی‌ های اضافی شکم خود را با استفاده از این روش از بین ببرند. البته تا کنون معایب و ضررهای احتمالی لیزر لیپولیز مشخص نشده است، با این وجود احتیاط‌ های لازم را در هنگام انجام لیزر لیپولیز در نظر داشته باشید. در سایت لیزر موهای زائد در شهرک راه آهن بیش تر با نحوه انجام لیپولیز، نکات مهم در این خصوص، مزایا و معایب آن آشنا شوید.

منبع:
Laser Lipolysis

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای