09926262619

پاک کردن تاتو با لیزر با چه دستگاه های لیزر انجام می شود؟

دستگاه لیزر پاک کننده تاتو :پاک کردن تاتو با لیزر یکی از بهترین روش ها حذف خالکوبی از بدن است. چه یک مطب معتبر پزشکی داشته باشید و چه برای اولین بار به دنبال ورود به حوزه زیبایی شناسی هستید، قبل از خرید آگاهانه تجهیزات لیزر باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. برای مثال هنگام لیزر موهای زائد صورت، تجهیزات بر اساس ویژگی ها و قابلیت ها بسیار متفاوت است. برخی از دستگاه ها برای درمان طیف وسیعی از خالکوبی ها مناسب هستند و برخی از سیستم ها برای جوهرهای تاتو بسیار خاص ایده آل هستند. این مقاله در وبسایت مادام لیزر در ارتباط با چند وسیله برای پاک کردن تاتو با لیزر است. در ادامه یه معزفی برخی از دستگاه لیزر مو های زائد و پاک کننده تاتو می پردازیم.

Astanza Duality و پاک کردن تاتو با لیزر
دستگاه لیزر پاک کننده تاتو

وسایل مرتبط با پاک کردن تاتو با لیزر:

  • Q-Switching
  • Peak Power
  • Wavelengths
  • FDA Clearance
  • Laser Maintenance
  • Training and Support

موضوعات این مقاله به شما کمک می کند تا هنگام انتخاب تجهیزات لیزر پاک کننده خالکوبی مناسب برای تمرین خود، گزینه های خود را انتخاب کنید.

Q-Switching یکی از دستگاه ها برای پاک کردن تاتو با لیزر

فناوری مورد استفاده برای درمان های پاک کردن خالکوبی با “Q-switching” نامیده می شود. این تولید نوع خاصی از پالس سریع و قدرتمند است که جوهر خالکوبی را بدون آسیب رساندن به بافت پوست اطراف خرد می کند. همه انواع دیگر لیزرهای زیبایی، خالکوبی را به طور ایمن و موثر پاک نمی کنند. لیزرهای کیو سوئیچ تنها روش اثبات شده برای پاک کردن ایمن تاتو بدون ایجاد اسکار هستند.

دو نوع اصلی این دستگاه برای پاک کردن تاتو با لیزر

دو نوع اصلی از لیزرهای کیو سوئیچ در بازار وجود دارد: کیو سوئیچ غیرفعال و کیو سوئیچ فعال. لیزرهای غیرفعال کیو سوئیچ پالس‌های انرژی تولید می‌کنند که می‌توانند خالکوبی‌ها را پاک کنند. اما قابلیت‌های عملکرد بالای سیستم‌های لیزری بزرگ‌تر با کیو سوئیچ فعال را ندارند. لیزرهای غیرفعال کیو سوئیچ معمولا کوچکتر، قابل حمل تر و مقرون به صرفه تر هستند، اما قدرت و ویژگی های پیشرفته مدل های کیو سوئیچ فعال را ندارند.

در ادامه این مطلب را هم بخوانید: تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش لکه های پوستی

Astanza Duality و پاک کردن تاتو با لیزر

Astanza Duality نمونه‌ای از لیزرهای فعال با کیو سوئیچ است. هر پالس دارای طول موجی معادل 6000 پیکوثانیه برای حداکثر توان چند برابر بیشتر از سیستم‌های لیزری فعال با کیو سوئیچ است. اوج قدرت بالای سیستم حرفه ای مانند Duality باعث می شود تا سرسخت ترین و سخت ترین خالکوبی ها را از روی پوست پاک کنید.

👌آیا می دانید لایه برداری و پاکسازی پوست با لیزر چگونه انجام می شود؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دستگاه لیزر پاک کننده تاتو
دستگاه لیزر پاک کننده تاتو

Peak Power

Peak Power برای به دست آوردن نتایج با کیفیت پاک کردن تاتو با لیزر مهم است. برخی از سیستم ها ممکن است نتایج محو شدن کافی را برای چند درمان اول ارائه دهند. اما قدرت کافی برای شکستن جوهر خالکوبی های سرسخت در عمق درم پوست را ندارند. برای جلوگیری از این مشکل، مهم است که هنگام تصمیم گیری برای خرید لیزر، حداکثر توان را در نظر بگیرید.

Peak Power به عنوان دستگاه پاک کردن تاتو با لیزر نتیجه چه چیزی است؟

Peak Power نتیجه پهنای پالس و انرژی است – هر چه عرض پالس کمتر و تولید انرژی بیشتر باشد، پیک توان بالاتر است. سطوح بالاتر اوج قدرت به پزشکان این امکان را می‌دهد تا خالکوبی‌ها را با نوسانات بیشتری بدون به خطر انداختن اندازه نقطه لیزر درمانی انجام دهند. در مجموع، حداکثر قدرت یا Peak Power به شما امکان می دهد تا نتایج حذف بهتری برای افزایش رضایت بیمار به دست آورید.

هر دو Astanza Duality و Astanza Eternity با هم جفت شدند تا سیستم حذف خالکوبی Astanza Trinity را بسازند. آن ها دارای سطوح بالایی از تولید انرژی و عرض پالس بسیار کوتاه برای بهترین تولید حداکثر توان در کلاس هستند. هنگام تصمیم گیری برای خرید لیزر، مطمئن شوید که اوج قدرت را در نظر بگیرید.

Wavelengths یکی از انواع دستگاه پاک کردن تاتو با لیزر

رنگ‌های مختلف جوهر تاتو، طول‌موج‌های مختلفی از انرژی را جذب می‌کند. به این معنی که متخصصان پاک کردن خالکوبی هنگام درمان تاتو، بین طول‌موج‌های مختلف انرژی لیزر تغییر می‌کنند. درک توانایی های طول موج های مختلف تا حد زیادی به انتخاب لیزر شما کمک می کند.

سه نوع رایج لیزر کیو سوئیچ در صنعت پاک کردن خالکوبی وجود دارد: Nd:YAG، Ruby و Alexandrite. لیزر مورد استفاده برای اکثر پزشکان پاک کردن خالکوبی، لیزر Nd:YAG، مانند Astanza Duality است. زیرا قادر به تولید متنوع ترین طول موج ها: 1064 نانومتر و 532 نانومتر است.

FDA Clearance

آمریکا برداشتن خالکوبی با لیزر را یک روش پزشکی می داند. بنابراین، تجهیزات لیزر حذف خالکوبی به عنوان تجهیزات پزشکی طبقه بندی شده و توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تنظیم می شود. یکی از نمایندگان FDA در مقاله خود در مورد پاک کردن تاتو با لیزر می گوید: “FDA Clearance به این معنی است که این روش برای پاک کردن تاتو مطابق با الزامات آژانس برای ایمنی و اثربخشی است”.

دستگاه های eBay و پاک کردن تاتو با لیزر

شما احتمالاً دستگاه‌هایی را که در eBay و سایر سایت‌های تجارت آنلاین فروخته می‌شوند دیدید. این لیزرها معمولاً قیمت بسیار عجیبی دارند. انجام پاک کردن تاتو با لیزر در آمریکا با دستگاه هایی که مجوز FDA را ندارند غیرقانونی است. این لیزرها اغلب با مواد کم کیفیت ساخته می شوند، مقادیر متناقضی انرژی تولید می کنند و پوست بیمار را به خطر می اندازند.

👈 بیشتربخوانید: هر آنچه که باید در مورد پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر بدانید.

Laser Maintenance

لیزرهای پیشرفته حذف خالکوبی با کیو سوئیچ فعال برای انجام بهترین عملکرد نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند. این سیستم های لیزری پیشرفته دارای اجزای فنی و نوری ظریفی هستند. همچنین نیاز به تمیز کردن، کالیبراسیون و تراز دوره ای دارند.

از آنجایی که احتمالاً قصد دارید تا سال‌های آینده پاک کردن خالکوبی را انجام دهید، مهم است که یک تامین‌کننده لیزر انتخاب کنید که خدمات مستمری را پس از انقضای گارانتی ارائه دهد. به هر حال، لیزر پاک کردن خالکوبی سنگ بنای عمل شما است.

دستگاه لیزر پاک کننده تاتو
دستگاه لیزر پاک کننده تاتو

سخن آخر

امروز ما در این مقاله در ارتباط با دستگاه های مخصوص انجام لیزر درمانی برای پاک کردن تاتو صحبت کردیم. همانطور که گفتیم پاک کردن تاتو از طریق روش های مختلفی انجام می شود. برخی از تولیدکنندگان لیزر خدمات آلاکارته ارائه نمی دهند. به این معنی که اگر تحت قرارداد گارانتی تمدید شده نباشید، در صورت خرابی لیزر شما را سرویس نمی دهند. به طور مشابه، نمایندگی‌های لیزر معمولاً هیچ گونه پشتیبانی تعمیر و نگهداری یا خدماتی ارائه نمی‌کنند. همچنین سازندگان اصلی سیستم مورد استفاده ممکن است با ارائه خدمات موافقت نکنند. همچنین شما می توانید برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد در شهرک گلستان با بهترین دستگاه های موجود، کلیک کنید.

منبع:

Choosing the Best Type of Laser Tattoo Removal
spots

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای