09926262619

پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر یا خالکوبی یکی از موثر ترین روش ها برای حذف جوهر هایی است که وارد پوست شده اند. اگر خالکوبی روی پوست خود دارید که علاقه ای به آن ندارید می توانید از لیزر درمانی استفاده کنید. این مدل با لیزر موهای زائد بدن مانند لیزر دست، لیزر پا، لیزر بیکینی و غیره متفاوت است.

حرف نمودن خالکوبی و تاتو با استفاده از لیزر و کمک متخصصان پوست خطری ندارد اما ممکن است برخی عوارض جانبی مانند جای زخم را به همراه داشته باشد. در ادامه این نوشته از وب سایت مادام لیزر به بررسی جزئیات مهم در ارتباط با پاک کردن تاتو با لیزر می پردازیم.

برای رزرو نوبت کلیک کنید👇

 

پاک کردن انواع خالکوبی با لیزر

نکات مهم در مورد پاک کردن تاتو با لیزر

سیستم لیزر، می تواند خالکوبی ها را با از بین بردن رنگدانه ها همراه با پرتو نور با شدت بالا پاک کند. پاک کردن تاتو با لیزر و انتخاب نوع لیزر بر مبنای رنگ خالکوبی ها می تواند متفاوت باشد. نکات مهمی در ارتباط با پاک نمودن خالکوبی وجود دارد. اول از همه این که نمی توان آن ها را طور کامل پاک کرد. معمولا جای زخمی از آن باقی می ماند. شاید بتوان گفت مهم ترین نکته در زمینه لیزر موهای زائد این است که باید با یک متخصص آموزش دیده مشورت کنید.

پزشک یا متخصص مادام لیزر، به ارزیابی خالکوبی شما می پردازد. سپس در ارتباط با روند کاری به شما مشاوره می دهد. بر مبنای این مشاوره است که تعداد درمان های مورد نیاز به شما ارائه می شود. این روند درمانی با لیزر به مولفه های بسیاری به نام سن، اندازه و رنگ خالکوبی تان بستگی دارد.

بیشتربخوانید: خارش بعد از لیزر موهای زائد چگونه برطرف کنیم؟

نکته مهم دیگری که باید بیان شود این است که رنگ پوست شما و عمق رنگدانه خالکوبی تاثیر بسیار زیادی بر پاک کردن تاتو دارد. توجه کنید که تاتو های کوچک نیاز به پالس های کمتری نیاز دارند. این در حالی است که خالکوبی های بزرگ تر، نیاز به پالس های بیشتری دارند.

پاک کردن انواع خالکوبی با لیزر

تاتو یا خالکوبی، نوعی فعالیت هنری بر روی پوست است که به واسطه تزریق جوهر و رنگدانه به پوست انجام می شود. پاک کردن تاتو با لیزر یا هر روش دیگری، برای حذف جوهر های دائمی از بدن شما است. پاک کردن انواع خالکوبی با لیزر همراه با سیستم ایمن بدنی شما به حذف ذرات خارجی کمک زیادی می کند. لیزر درمانی کمک می کند تا ذرات جوهری که بزرگ هستند و حذف آن با سیستم ایمنی سخت است،

به راحتی انجام شود. پاک کردن خالکوبی ها می تواند همراه با چالش و پیچیدگی باشد که ممکن است تعداد جلسات زیادی را بطلبد. دلیل آن این که دانه های جوهری از تاتو در زیر سطح پوست شما قرار دارند. هدف از پاک کردن تاتو، تجزیه کردن ذرات جوهر به ذرات کوچک تر است. در ادامه سیستم ایمنی شما می تواند به راحتی هر چیزی را از بدن بیرون کند.

پاک کردن تاتو با لیزر کیو سوئیچ

لیزر کیو سوئیچ یکی از بهترین سیستم ها و فناوری های لیزری است که کمک می کند خالکوبی شما راحت تر حذف شود. این فناوری با استفاده از نور شدید پالسی و پاسخ ایمنی بدن می تواند به پاک کردن تاتو با لیزر کمک کند. این مدل سیستم بدون هیچ گونه آسیبی می تواند ذرات رنگی پوستی شما را از بین ببرد.

با استفاده از طول موج های مختلفی که وجود دارد، لیزر کیو سوئیچ تمامی رنگدانه ها را به طور موثر هدف قرار می دهد. یکی از مهم ترین نکاتی که در ارتباط با با لیزر کیو سوئیچ وجود دارد این است که ایمنی بالایی در برابر پوست شما خواهد داشت.

پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کرن تاتو در شهرک گلستان

لیزر درمانی را می توان ایمن ترین روش برای از بین بردن تاتو دانست. خصوصا در مقابل روش هایی مانند درم ابریژن یا سالابریژن. چرا که می تواند با پالس های خود به طور انتخابی رنگدانه های درون خالکوبی را درمان کند. نکته مهم دیگر این است که پاک کردن تاتو با لیزر، عوارض جانبی بسیار کمی دارد.

برای این که از روند درمانی خود اطمینان داشته باشید، بهتر است که با متخصص پوست یا مرکز جراحی معتبر در شهرک گلستان در ارتباط باشید.

سخن آخر

پاک کردن تاتو با لیزر مزایای بسیار زیادی دارد. اما در عین حال می تواند عوارضی هم داشته باشد. این روش درمانی، یک گزینه شخصی است و باید بر مبنای انتخاب خودتان باشد. اما بدانید که در این مسیر، مشورت با متخصصان و مرکز تخصصی مادام لیزر مرکز لیزر موهای زائد در شهرک گلستان اهمیت بسیاری دارد.

منبع:

Laser Tattoo Removal

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای