09926262619

هر آنچه که باید در مورد پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر بدانید

پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر، روشی است که منجر به حذف دائمی جوهر های پوست می شود. اگر بر روی پوست خود خالکوبی دارید که دیگر نمی خواهید آن را روی پوستتان ببینید، می توانید به راحتی با لیزر درمانی اقدام کنید. همانند تاتو های روی بدن، شما می توانید تاتوی ابروی خود را که قدیمی یا خراب شده است، به وسیله تکنیک ها و فناوری های پیشرفته لیزر، پاک کنید.

در این نوشته از وب سایت مادام لیزر ما به بررسی هر آنچه که باید در مورد پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر بدانید می پردازیم.

پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر

منظور از پاک کردن تاتو چیست؟

در روند خالکوبی یا تاتو، به وسیله جوهر و رنگدانه، به پوست شما رنگ تزریق می شود. اما اگر می خواهید این جوهر های دائمی را از روی پوست خود پاک کنید، می توانید از تکنیک های مختلف پاک کردن خالکوبی استفاده کنید. یکی از مهم ترین این روش ها استفاده از لیزر است.

در کنار استفاده از لیزر، سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند تا ذرات خارجی از بدن تان حذف شود. گرچه می توان گفت که این ذره ها برای حذف اختصاصی و عادی توسط سیستم ایمنی بدن بسیار بزرگ هستند.

به همین دلیل است که بدون کمک روش های خاص دیگر مانند لیزر درمانی نمی توان برای حذف دائمی این رنگ ها اقدام کرد. البته دقت داشته باشید که این مدل لیزر، با لیزر موهای زائد بدن مانند لیزر دست، لیزر پا، لیزر زیر بغل، لیزر بیکینی و غیره متفاوت است.

نکته بسیار مهم دیگر در زمینه هر آنچه که باید در مورد پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر بدانید این که پاک کردن خالکوبی می تواند فرایندی پر از چالش باشد. به همین دلیل برای کسب نتایج اساسی چندین جلسه نیاز به روند درمانی خواهید داشت. اصلی ترین دلیل این است که دانه های جوهر دائمی زیر پوست شما به عنوان خالکوبی های رنگدانه ای قرار گرفته اند.

خالکوبی چطور پاک می شود؟

پاک کردن خالکوبی به روش های مختلفی انجام می شود. اما در کل می توان گفت هدف از پاک کردن تاتو های قدیمی این است که بتوان با روشی، ذرات جوهر ها که دائمی شده اند، تجزیه نمود. بر مبنای این تجزیه، ذرات به قطعات کوچک تر تقسیم می شوند.

به همین دلیل می توان به راحتی روی سیستم ایمنی بدن برای حذف آن ها حساب کرد. در روند اطلاع از هر آنچه که باید در مورد پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر بدانید، با مدل های مختلفی از حذف تاتو مواجه می شود.

ازاین میان می توانیم به کرم های پاک کننده خالکوبی و لیزر اشاره کنیم. البته مدل های دیگری هم وجود دارد. به طور مثال می توانیم به درم ابریژن، لایه برداری شیمیایی و جراحی های خاص پوستی اشاره کنیم.

پاک کردن تاتوی ابرو

در روند هر آنچه که باید در مورد پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر بدانید، به حذف تاتوی ابرو می رسیم. فرایند آن شباهت اساسی به حذف تاتو از بخش های دیگر بدن است.

لیزر همانند مدل های دیگر پاک کردن خالکوبی، پالس های کوتاه از انرژی نوری را به محل مورد نظر می رساند. ذرات جوهری که در پوست شما دارند، طول موج لیزر را جذب می کنند. این ذرات با توجه به نور و انرژی لیزر خرد می شوند. هر بار که درمان با لیزر انجام می شود، ذرات جوهر به شکستن های بیشتر خود ادامه می دهند تا زمانی که همه آن ها به طور کامل از بین بروند.

پاک کردن تاتو ابرو

پاک کردن تاتو خط چشم با لیزر کیو سوئیچ

اگر شما از تاتو خط چشم خود رضایت ندارید، ممکن است روش های مختلفی را برای حذف آن در نظر داشته باشید. پاک کردن تاتو خط چشم با لیزر کیو سوئیچ یکی از بهترین روش ها برای حذف خط چشم است. چرا که می توان از این روش بدون ایجاد جراحت و جای زخم استفاده نمود.

رنگ تاتو به راحتی از بین می رود. این روش پیشرفته پزشکی که بر مبنای لیزر  کیو سوئیچ است می تواند طول موج های خاصی از نور را داشته باشد. بافت هدف آن ها را جذب می کند که می تواند در نهایت منجر به پاک کردن خط چشم شود.

آیا پاک کردن خالکوبی همراه با درد است؟

یکی از سوالات مهم که ممکن است برای شما پدید  بیاید این است که آیا پاک کردن و حذف تاتو همراه با درد است؟ با توجه به مدلی که برای این کار انتخاب می کنید، ممکن است کمی درد یا ناراحتی احساس کنید. لیزر می تواند کمی درد به همراه داشته باشد.

یا حتی پوست شما پس از انجام کار احساس سختی داشته باشد. اما متخصص پوست با تکنیک های خاصی که ارائه می دهد می تواند شما را در این زمینه به راحتی بیشتری برساند.

✔ بیشتر بخوانید: مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو با لیزر چگونه است؟

سخن آخر

در این نوشته از وب سایت مادام لیزر مرکز لیزر موهای زائد در چیتگر، هر آنچه که باید در مورد پاک کردن تاتوی بدن و ابرو با لیزر بدانید را بررسی کردیم.  لیزر ها سیستم و فناوری دارند که بر مبنای آن ها پرتو های نور متمرکز بر روی پوست هدایت می شوند. ذرات جوهر در پوست شما به وسیله لیزر به بخش های کوچک تری تقسیم می شود.

این مسئله باعث می شود که سیستم ایمنی بدن شما بتواند ذرات جوهر تاتو را به راحتی حذف کند. نکته مهم اما این است که برای پاک کردن و حذف تاتو لازم است شما چندین جلسه لیزر  درمانی هم داشته باشید. در این مسیر می توانید با متخصصان ما در مادام لیزر در ارتباط باشید.

🎇 منبع:

Removal of body and eyebrow tattoo with laser

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای