09926262619

بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد

آیا می دانید چطور باید بعد از لیزر موهای زائد از پوست خود مراقبت کنیم؟ لیزر دست، لیزر پا، لیزر بیکینی و سایر بخش های بدن، برای رفع موهای زائد این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، اقدامات مراقبتی پس از لیزر موهای زائد بدن است. در این راستا و در نوشته پیش رو از وب سایت مادام لیزر ما به بررسی بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد خواهیم پرداخت.

لیزر درمانی و انواع مختلف آن

لیزر درمانی و انواع مختلف آن

انواع مختلفی از لیزر درمانی وجود دارد که برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. اما در واقع به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. لیزرهای ساینده و لیزر های غیر ساینده.

یکی از اصطلاحات پزشکی که برای توصیف کردن حذف مواد از سطح یک سازه به کار می رود، فرسایش گفته می شود. درمان لیزر، با این شرایط تعریف می شود که لایه های بالایی پوست را از بین می برد و پس از درمان چند هفته طول می کشد تا بهبود پیدا کند. در نقطه مقابل اما لیزر های غیر سایشی است که سطح پوست را دست نخوره می گذارد. البته در پایان درمان می تواند عوارضی مانند برخی قرمزی ها را داشته باشد. انواع بسیاری از لیزرهای غیر سایشی هم وجود دارند که در این میان می توان به مدل الکساندرایت اشاره نمود.

پس اگر تصمیم به لیزر موهای زائد گرفته اید، روش های مختلفی وجود دارد که می تواند نتیجه نهایی را بهتر کند. یکی از رفتار های اشتباه که ممکن است برای افراد در روند لیزر درمانی پدید بیاید، عدم درک درست از روند های آماده سازی پوست و اقدامات پس از آن است. یکی از کارهایی که پس از لیزر موهای زائد باید انجام شود، استفاده از کرم های درمانی است. اما آیا می دانید که بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد کدام است؟

اصلی ترین مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

پس از انجام لیزر، باید از پوست خود مراقبت کنید. شما نباید موهای محل درمان را اپیلاسیون کنید. این کار می تواند روند درمان را مختل کند. پس از این که لیزر موهای زائد را انجام دادید بهتر است که حداقل تا ۴۸ ساعت، حمام بسیار داغ نگیرید. دوش گرفتن و استفاده از سونای بخار ممنوع است. در صورت تغییر در پوست یا رنگدانه های پوستی حتما از کرم های مخصوص استفاده کنید. این کرم ها را متخصص و پزشک می تواند به شما معرفی کند. اما بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد کدام است؟ در ادامه به بررسی این مطلب می پردازیم.

در همین رابطه بخوانید:

علت کبودی بعد از لیزر موهای زائد چیست؟

 

بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد

از جمله بهترین کرم هایی که برای درمان پس از موهای زائد استفاده می شود می توان به پماد های زینک اکلوژن اشاره داشت. این پماد ها کمک زیادی به تسکین پوست و مرطوب کردن آن پس از لیزر درمانی می کنند. سد محافظی را برای پوست فراهم می کنند تا پس از لیزر درمانی بتواند به بهبود پوست کمک کند. بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد مدلی است که بدون چربی باشد، عطر و بو نداشته باشد و در آن از پارابن هم استفاده نشده باشد.

یکی دیگر از کرم هایی که باید پس از لیزر موهای زائد از آن استفاده کنید، استفاده از کرم های ضد آفتاب است. شما باید حداقل چهار هفته پس از درمان از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. در این راستا بهتر است از  بهترین کرم های ضد آفتاب بهره ببرید. بهتر است که کرم ضد آفتاب مناسب را از پزشک بپرسید.

بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد شامل موارد دیگری هم می شود. پزشک متخصص شما ممکن است برای بهبود شرایط پس از لیزر موهای زائد، یک مدل کرم استروئیدی تجوزیر کند. این مدل از پماد ها برای کمک به حداقلی شدن درد و ناراحتی پس از درمان تجویز می شود. در عین حال پزشک شما ممکن است استامینوفن یا داروهای ضد التهابی را برای تسکین درد تجویز کند. دقت کنید که لوسیون های دارای عطر در ناحیه درمان پس از لیزر موهای زائد برای شما ممنوع خواهد بود.

سخن آخر

لیزر موهای زائد یکی از روش های درمانی است که به رفع موهای زائد کمک زیادی می کند. شما می توانید لیزر دست، لیزر پا، لیزر صورت و سایر قسمت های بدن را انجام دهید. بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد می تواند به بهبود مشکلات پوستی پس از درمان هم کمک زیادی کند. جهت دریافت خدمات لیزر موهای زائد در شهرک گلستان از سایت ما بازدید کنید.

منبع:

The Complete Guide to Laser Tattoo Removal Aftercare

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای