09926262619

تفاوت‌ های ژل لب و بوتاکس

تفاوت های ژل لب و بوتاکس چیست؟ از ژل و بوتاکس چگونه می‌ توان استفاده کرد؟ آیا با تزریق ژل و بوتاکس می‌ توان جوان سازی پوست را انجام داد؟تزریق ژل لب و بوتاکس در واقع دو شیوه متفاوت جهت جوان سازی پوست است. هر چند که هر دوی آن ها جهت یک هدف مشترک انجام می‌ شوند و از شیوه‌ های نوینی هستند که افراد جهت جوان سازی پوست صورت از آن ها استفاده می‌ کنند. در این مقاله تفاوت‌ های ژل لب و بوتاکس را بررسی می‌ کنیم.

 

بوتاکس پیشانی: مناسب چه سنی است؟

تفاوت‌ های ژل لب و بوتاکس

بوتاکس و ژل لب دو شیوه متفاوت جهت جوان سازی پوست هستند که هر دو یک هدف مشترک و نزدیک به هم دارند. با انجام دادن بوتاکس می‌ توان چین و چروک‌ های فعال پوست را از بین برد، اما ژل و چروک‌ های عمقی و دائمی پوست را از بین می‌ برد و در واقع نوعی حجم دهنده می‌ باشد.

پس از تزریق کردن بوتاکس ماهیچه‌ های صورت به صورت موقت فلج شده و در نهایت چین و چروک پوست کم تر می‌ شود. مثلاً هنگامی که اخم می‌ کنید قسمتی از ماهیچه‌ های پیشانی و اطراف چشم در ایجاد کردن اخم نقش دارند و با این کار تحریک می‌ شوند و به مرور زمان نیز خط اخم به وجود می‌ آید. بوتاکس این ماهیچه‌ ها را غیر فعال می‌ کند و در نهایت نیز از ایجاد خط اخم پیشگیری می‌ کند. هم چنین جهت درمان خطوط پنجه کلاغی که معمولاً اطراف چشم ایجاد می‌ شوند، تاثیرگذار است. به طور کلی انجام بوتاکس معمولاً جهت درمان کردن چین و چروک‌ ها در قسمت‌ های بالایی صورت از جمله پیشانی انجام می‌ شود.

ژل چیست؟

ژل ها نوعی مواد هستند که می‌ توانند باعث حجم دهی در صورت افراد و دیگر قسمت‌ های بدن شوند. از تزریق ژل نیز جهت از بین بردن چین و چروک هایی استفاده می‌ شود که تقریباً دائمی شده باشند. منظور از خطوط و چین و چروک دائمی آن دسته از خطوطی هستند که در صورت بی‌ حرکت بودن عضله و ماهیچه‌ های صورت هم چنان دیده می‌ شوند.

دسته‌ ای از ژل‌ ها که از هیالورونیک اسید ساخته می‌ شوند، جزو مرغوب‌ ترین و بهترین نوع ژل می‌ باشند. چون این ماده در بدن انسان به صورت طبیعی وجود دارد. البته از ژل‌ ها جهت حجم دهی نیز استفاده می‌ کنند که تزریق ژل لب از جمله این موارد است.

ژل یا بوتاکس؟

حال اگر برای انجام دادن بوتاکس و ژل سوال برای تان پیش آمده است به تفاوت‌ هایی که این دو گزینه دارند، دقت کنید:

برای افرادی که سن بالای ۲۰ سال دارند و به دلیل برخی از عادت‌ ها مانند اخم کردن مستعد چین و چروک می‌ باشند، بوتاکس بهترین گزینه است و می‌ تواند از بروز چنین مشکلی پیشگیری کند. این افراد اگر در سنین جوان‌ تر تزریق ژل را انجام داده باشند، در سن بالاتر نیز برای چین و چروک‌ های دائمی می توانند تزریق ژل را مجدد انجام دهند.

در برخی از افراد بوتاکس چروک دور چشم، خط اخم، خط پیشانی و خطوط ناحیه بینی انجام می‌ شود. هم چنین برای درمان میگرن و درمان کردن تعرق زیاد در زیر بغل، دست و پا پیشنهاد می‌ شود. ژل تنها جهت برطرف کردن برخی از نواقص پوستی مانند چین و چروک‌ های دور چشم، خطوط میان لب و بینی، گونه‌ های گود افتاده، دهان رو به پایین و غیره مناسب است.

تزریق کردن ژل جهت افرادی که در سنین بالا هستند مناسب است. اشخاص فعال مانند ورزشکاران و دونده‌ ها هم گطینه خوبی هستند. برای آن دسته از افرادی که چربی بدن شان پایین است و بر اثر آن سینه، لاله گوش و دیگر قسمت‌ ها دچار چروک می‌ شود یک پیشنهاد خوب است. اما تزریق بوتاکس برای آن گروهی مناسب است که به دنبال راهی امن، سریع و بی دردسر جهت کاهش دادن چین و چروک هستند.

سخن آخر

در این مقاله تفاوت‌ های تزریق ژل و بوتاکس را بررسی کردیم و گفتیم که تزریق ژل و بوتاکس دو شیوه و متد متفاوت جهت از بین بردن چین و چروک هستند که البته هدف مشترکی دارند. اما روش انجام دادن آن ها با یک دیگر کاملاً متفاوت است و هر کدام از آن ها برای گروه سنی خاصی مناسب می‌ باشد. در سایت مادام لیزر بیش تر با تفاوت‌ های تزریق ژل و بوتاکس آشنا شوید. همچنین شما برای بوتاکس در شهرک راه آهن و لیزر موهای زائد می توانید به سایت مادام لیزر مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای