09926262619

نکاتی که قبل از رفع موهای زائد صورت باید دانست

رفع موهای زائد صورت همانند لیزر پا یا لیزر دست شرایط خاصی دارد. رفع موهای زائد صورت انتخابی است که اکثر افراد امروزی برای رهایی از موهای زائد بدن انجام می دهند. این یکی از راحت‌ترین تکنیک‌ها برای خلاصی از شر موهای زائد بدن برای مدت طولانی است.

بنابراین برای افراد حرفه‌ای که سبک زندگی پرمشغله‌ای دارند جذاب است. معمولاً خانم‌ها برای حذف موهای زائد لب بالا یا چانه و داشتن پوستی صاف به لیزر موی زائد صورت صورت می‌پردازند. موضوع امروز ما در وبسایت مادام لیزر در ارتباط با نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد صورت باید دانست، است.

رفع موهای زائد صورت برای مردان در محل کار

با این حال، به دلیل افزایش تقاضا برای نظافت در شرکت های مختلف، حتی مردان نیز شروع به استفاده از روش‌های حذف دائمی موهای زائد کردند. حذف موهای اضافی صورت می تواند نتایج طولانی مدتی را نشان دهد و دردسر برای اصلاح مکرر موهای ناخواسته را کاهش دهد.

در این مقاله با نحوه عملکرد این روش لیزر درمانی، فواید آن و همچنین عوارض جانبی مرتبط با آن آشنا می شوید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

در طول رفع موهای زائد صورت چه انتظاری داریم؟

این روش لیزر درمانی یک روش بدون دردسر و راحت برای از بین بردن موهای زائد است. رشد مو را کاهش می دهد و کاهش موثر مو را در صورت انجام صحیح نشان می دهد. رفع موهای زائد صورت با استفاده از یک پرتو ضربانی نور که از لایه های پوست می گذرد و فولیکول مو را هدف قرار می دهد، انجام می شود.

سپس گرمای پرتو نور فولیکول های مو را از بین می برد و مو را ضعیف می کند و سپس می ریزد. فولیکول موهای آسیب دیده توانایی خود را برای تولید موهای بیشتر برای مدت طولانی از دست می دهد و گاهی اوقات باعث کاهش دائمی مو می شود.برای کسب اطلاعات تکمیلی راجب لیزر رادو پلاس وارد صفحه مربوطه شوید.

مراحل رفع موهای زائد صورت در جلسات مختلف

در اینجا چیزی است که می توانید در جلسه حذف موهای زائد در صورت انتظار داشته باشید.

  • تکنسین، موهای صورت را که باید برداشته شود بررسی می کند و در صورت لزوم برای حفظ طول چند میلی متری آن را کوتاه می کند.
  • از شما خواسته می شود که در طول لیزر درمانی چشمان خود را با یک ابزار محافظ چشمی بپوشانید
  • تکنسین ژل مخصوصی را روی سطح پوست اعمال می‌کند. این به نفوذ پرتو لیزر به لایه‌های عمیق‌تر پوست کمک می‌کند تا فولیکول مو را هدف قرار دهد.
  • تکنسین دستگاه لیزر را بر اساس محل مو، ضخامت و همچنین رنگ مو و پوست تنظیم می کند.

نقش تکنسین در رفع موهای زائد صورت

قبل از شروع لیزر درمانی، تکنسین یک پرتو ضربان دار را امتحان می کند. این کار باعث می شود تا تکنسین بررسی کند که آیا عوارض جانبی نامطلوب رخ می دهد یا خیر. اگر خوب جواب داد، رفع موهای زائد صورت با اشعه لیزر ادامه می یابد.

ممکن است برخی از بی حس کننده های موضعی برای کاهش ناراحتی در طول فرآیند استفاده شود. با این حال، ممکن است با فناوری جدید RF ICE CUBE 2.0 که توسط Richfeel ارائه شده است، به این مورد نیاز نباشد. زیرا دارای یک سیستم خنک کننده داخلی منحصر به فرد است که بر پایه یاقوت کبود آب سرد ساخته شده است.

نقش تکنسین در لیزر موهای زائد صورت

مزایای رفع موهای زائد صورت

سال‌هاست که زنان به روش‌های حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون، نخ کشیدن، کندن یا تراشیدن مو متکی بودند. با این حال، همه این روش ها زمان بر هستند، نیاز به بازدید از سالن دارند و همچنین نتایج کوتاه مدتی را ارائه می دهند.

با در نظر گیری سبک زندگی سریع امروزی به ویژه برای افراد شاغل، روش مرسوم رفع موهای زائد عملی به نظر نمی رسد. بنابراین رفع موهای زائد صورت یک روش موثر است.

ویژگی های آن مثل صرفه جویی در زمان و  حرف موهای زائد موجود بر روی چانه، لب بالایی و غیره است. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب دستگاه لیزر الکس کندلا و چگونگی عملکرد آن وارد شوید.

مزایای این روش لیزر درمانی

مزایای لیزر موی زائد صورت عبارتند از:

  • کاهش رشد موهای صورت با اثر طولانی مدت در نواحی مانند چانه، لب بالا و پیشانی در زنان
  • در آقایان لیزر موهای زائد صورت به داشتن سبیل و ریش مشخص کمک می کند
  • تکنیک لیزر می تواند محل خاصی را برای موها هدف قرار دهد بدون اینکه آسیب شدیدی به پوست اطراف وارد کند

نکاتی که قبل از رفع موهای زائد صورت باید دانست

در زیر بایدها و نبایدها قبل از عمل لیزر آورده شده است.

قبل از درمان پوست خود را تمیز کنید

هنگامی که برای درمان به سالن انتخابی خود می‌آیید، مطمئن شوید که ناحیه درمان شما (به عنوان مثال، پاها، زیر بغل، ناحیه بیکینی) تمیز است. لوسیون ها و سایر ناخالصی های روی پوست می توانند اثربخشی لیزر را کاهش دهند. پوست تمیز به لیزر اجازه می دهد تا مستقیماً به فولیکول مو برود.

هنگام انجام این روش لیزر درمانی اپیلاسیون را متوقف کنید

روش های رفع موهای زائد صورت مانند اپیلاسیون و کندن موها را از ریشه خارج می کند. اگر موهای خود را قبل از لیزر اپیلاسیون یا کندن می کنید، دستگاه لیزر نمی تواند رنگدانه مو را هدف قرار دهد زیرا موها برداشته شده است. به مدت شش هفته قبل از لیزر درمانی از روش های رفع موهای زائد که موها را ریشه کن می کنند خودداری کنید.

ناحیه درمان را اصلاح کنید

برخلاف اپیلاسیون و کندن موهای زائد، اصلاح یک یا دو روز قبل از رفع موهای زائد صورت یک مرحله ضروری است. موها را از ریشه جدا نمی کند بنابراین لیزر می تواند رنگدانه مو را هدف قرار دهد. در عین حال، اصلاح از شر موهای سطح پوست خلاص می شود و احتمال سوختگی توسط لیزر را کاهش می دهد.

از قرار گیری در معرض نور خورشید خودداری کنید

برنزه کردن احتمال سوختگی با لیزر را افزایش می دهد. زیرا لیزرهای سنتی به تضاد رنگی واضح بین پوست و مو نیاز دارند تا رنگدانه مو را با موفقیت هدف قرار دهند. اگر پوست تیره‌تر باشد، لیزر می‌تواند به اشتباه به جای مو، ملانین پوست را هدف قرار دهد.

از داروها با احتیاط استفاده کنید

برخی از داروها با رفع موهای زائد صورت تداخل دارند. زیرا پوست را حساس‌تر می‌کنند و احتمال عوارض جانبی را افزایش می‌دهند. این شامل:

  • رقیق کننده های خون
  • داروهای ضد التهاب
  • آنتی بیوتیک ها
  • محصولات موضعی با رتینول
  • محصولات آکنه
  • درمان های هورمونی

اگر از هر یک از داروهای ذکر شده در بالا استفاده می کنید، قبل از انجام رفع موهای زائد صورت با پزشک خود در مورد خطرات احتمالی مشورت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای