09926262619

نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد پاها باید دانست 

لیزر موهای زائد پاها همانند دیگر انواع لیزر دست یا صورت یک سری ویژگی یکسان دارد. این روش درمانی حذف موهای زائد پاها با هدایت نور متمرکز برای مورد هدف قرار گیری فولیکول های موی پا در ریشه کار می کند.

لیزر درمانی، رشد مو را بدون آسیب رسانی به سطح پوست مهار می کند. به همین دلیل برای افرادی که پوست حساس دارند توصیه می شود. این یک نتیجه طولانی مدت است و مقرون به صرفه است. زیرا نیاز به جلسات مکرر رفع موهای زائد را کاهش می دهد. موضوع امروز ما در وبسایت مادام لیزر در ارتباط با نکات لیزر موهای زائد پاها است.

درمان ربع ساق پا و لیزر موهای زائد پا

درمان یک چهارم ساق پا شامل یک ناحیه کوچکتر پا مانند زانو، بالای ران یا مچ پا است. این گزینه برای کسانی که فقط می خواهند ناحیه خاصی از پاها را هدف قرار دهند عالی است. زمان لیزر موهای زائد پاها برای یک جلسه ربع پا معمولاً بین 10 تا 15 دقیقه بسته به اندازه ناحیه درمان طول می کشد.

درمان نیمه پا

درمان نیمه پا (½) شامل نیمه بالایی یا پایینی ساق پا، از مچ پا تا زانو یا تا ران است. این گزینه برای کسانی که ترجیح می دهند تنها بخشی از پای خود را درمان کنند بسیار مناسب است. بسته به اندازه ناحیه درمان، یک جلسه نیمه پا معمولاً بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد.

درمان کامل ساق پا و نکات لیزر موهای زائد پا

این نوع درمان کامل ساق شامل هر دو قسمت فوقانی و تحتانی ساق، از مچ پا تا ران است. این گزینه برای کسانی که می خواهند تمام پایشان بدون مو باشد عالی است. زمان درمان برای یک جلسه کامل پا معمولا بین 45 تا 60 دقیقه طول می کشد.برای مطالعه بیشتر راجب لیزر رادو پلاس وارد شوید.

زمان برای درمان و تعداد جلسات لیزر موهای زائد پاها

مدت زمان درمان و تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به پاهای بدون مو و صاف ممکن است بر اساس عوامل فردی مانند ضخامت مو، نوع پوست و رنگ پوست متفاوت باشد. برای ارائه تخمین دقیق از زمان های درمان و تعداد جلسات لیزر موهای زائد، توصیه می کنیم با مشاوران صحبت کنید.

افراد متخصص از فناوری لیزر موهای زائد پاها درجه پزشکی استفاده می کنند که با در نظر گرفتن پوست حساس طراحی شده است. همچنین دارای سیستم خنک کننده داخلی است که پوست را آرام و تسکین می دهد. حتی آن را در از بین بردن دائمی موهای ناخواسته در قسمت های مختلف بدن ایمن و موثر می کند. بهتر است مشاوره خود را برای یک طرح درمان و نکات لیزر موهای زائد پا متناسب با نیازهای خود رزرو کنید.

لیزر موهای زائد پا چیست؟

حذف موهای زائد کامل پاها یک روش درمانی محبوب برای خانم ها است. لیزر پاها از بالای استخوان مچ پا تا بالای ران را می پوشاند. یک جلسه تقریباً 40 دقیقه ای برای لیزر موهای زائد پا طول می کشد. بسیاری از مکان ها همچنین این روش درمانی حذف موهای ساق پا و حذف موهای زائد باسن را ارائه می دهند.

"</p

فرآیند لیزر موهای زائد پا چگونه است؟

در طول لیزر موهای زائد، یک پرتو شدید نور به ناحیه درمان اعمال می شود. این نور به فولیکول های مو آسیب می رساند و از رشد مجدد آن‌ها در آینده جلوگیری می کند.

فولیکول‌های مو تنها زمانی به درمان پاسخ می‌دهند که به طور فعال در حال رشد باشند. همچنین از آنجایی که فولیکول‌ها با سرعت‌های متفاوتی رشد می‌کنند، لیزر موهای زائد بعد از چندین درمان مؤثرتر است. برای مطالعه بیشتر راجب دستگاه لیزر الکس کندلا وارد شوید.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد یک روش حذف موهای زائد است که برای اولین بار در دهه 1960 شروع شد. پس از آن FDA اولین لیزرهای ND: YAG را تایید کرد.

اما این تکنیک برای مدتی پشت سر گذاشته شد زیرا نیاز به پالایش بیشتری داشت. در دهه 1970 بود که لیزر موهای زائد واقعاً بهبود یافت و بسیار محبوب شد. امروزه بسیاری از زنان و مردان لیزر موهای زائد پا را انجام می دهند یا حتی موهای کل بدن خود را از بین می برند.

در این روش از لیزر درمانی، طول موج و مدت زمان پالس خاصی استفاده می شود. انرژی نوری ساطع شده توسط لیزر رنگدانه مو را هدف قرار می دهد. سپس به سمت فولیکول مو حرکت می کند. در آن‌جا انرژی نور به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود و به فولیکول آسیب می‌رساند.

در این زمینه بخوانید: نحوه کاهش عوارض جانبی پس از لیزر موهای زائد پا

هدف از لیزر موهای زائد پا

هدف این است که به اندازه کافی به فولیکول مو آسیب وارد شود تا بازسازی نشود و موی جدیدی تولید نشود. ترکیبی از درمان حذف موهای زائد تمام پاها به کاهش رشد مو تا 90 درصد کمک می کند. لیزر موهای زائد طبق تعریف FDA دائمی نیست. با این حال، بسیاری از بیماران پس از شش تا دوازده جلسه حذف دائمی موهای زائد را تجربه می کنند.

چگونه برای جلسه لیزر موهای زائد پا آماده شویم؟

چند کار وجود دارد که یک بیمار می تواند قبل از مراجعه به جلسه کامل این روش حذف موهای زائد انجام دهد. آن‌ها باید روز قبل یا صبح روز انجام این کار  اصلاح کنند. این روش درمانی بر روی موهای تراشیده نشده اثربخشی و ایمنی درمان را کاهش می دهد. پوست خود را با آب و صابون تمیز کنید تا هرگونه کرم یا لوسیون پاک شود.

از اپیلاسیون بپرهیزید

لیزر موهای زائد پاها با هدف قرار دادن ریشه‌های مو کار می‌کند. بنابراین نباید چهار هفته قبل از قرار ملاقاتتان، اپیلاسیون یا کندن مو انجام دهید. در عوض، می‌توانید ناحیه درمان را حداقل 12 تا 24 ساعت قبل از روز درمان بتراشید تا رنگدانه در فولیکول‌های مو حفظ شود.

از قرار گیری در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید

قبل از انجام این روش درمانی از نور خورشید دوری کنید. از قرار گیری ناحیه مورد نظر برای درمان دو هفته قبل از عمل خودداری کنید و همیشه از پوست خود با ضد آفتاب محافظت کنید. شما همچنین باید از برنزه کردن یا محصولات برنزه کننده برای جلوگیری از خطر روشن شدن پوست و سایر موارد دیگر اجتناب کنید.

اگر پوست خود را برنزه ‌کردید، قبل از برنامه‌ریزی درمان، مطمئن شوید که هیچ اثری از برنزه طبیعی یا تقلبی روی پوست وجود ندارد.

برنامه مراقبت از پوست خود را بررسی کنید

حمام قبل از انجام این فرایند خوب است. اما از آرایش یا کرم های موضعی مانند مرطوب کننده، سرم یا عطر استفاده نکنید. این مواد می توانند پوست را بپوشانند و توانایی لیزر برای هدف قرار دادن فولیکول های مو را مسدود کنند. شما همچنین باید حداقل چهار هفته قبل از درمان از لایه برداری شیمیایی یا درمان های لایه برداری خودداری کنید.

پاکسازی و لایه برداری

حتماً در روز جلسه لیزر موهای زائد پاها ، بخش هایی که قرار است این عمل در آن جا انجام شود، تمیز کنید. همچنین می توانید حداقل سه روز قبل از ویزیت، پوست را در ناحیه درمان لایه برداری کنید. سعی کنید از مصرف دئودورانت خودداری کنید. برای دریافت و انجام لیزر موهای زائد پا به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید  تا از خدمات لیزر موهای زائد در شهرک گلستان برخوردار شوید.

منبع:

Laser Hair Removal Tips For First Time Patients

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای