09926262619

کاربردهای مختلف لیزر رادو پلاس در درمان و زیبایی

 

کاربردهای لیزر رادو پلاس: لیزر رادو پلاس یک نوع روش همانند لیزر پا یا لیزر صورت است. یکی از بزرگترین نگرانی های زیبایی شناختی که بسیاری از مردم دارند این است که چگونه علائم پیری را متوقف کنند. در حالی که برای افراد غیر معمول نیست که تا سی سالگی ظاهری کاملاً جوان داشته باشند. اکثر آن‌ها در اواسط دهه بیست زندگی خود متوجه تفاوت جزئی در ظاهر می شوند. این به این دلیل است که تولید کلاژن و الاستین در بدن از اوایل 20 سالگی به تدریج شروع به کند شدن می کند. در نتیجه، یکی از بهترین راه‌ها برای مبارزه با علائم پیری، انجام اقداماتی برای تشویق کلاژن و الاستین در پوست است. موضوع امروز ما در وبسایت مادام لیزر در ارتباط با لیزر رادو پلاس کاربردهای مختلف لیزر رادو پلاس در درمان و زیبایی است. در ادامه با کاربردهای مختلف لیزر رادو پلاس بیشتر آشنا خواهیم شد.

درمان پیری توسط لیزر رادوپلاس

در حالی که برخی از مکمل‌ها و تغییرات رژیم غذایی می‌توانند به این امر کمک کنند. درمان‌های پوستی با لیزر و فرکانس رادیویی در تقویت کلاژن و بهبود تعدادی از نگرانی‌های پوستی مرتبط با افزایش سن مؤثر هستند.

درمان های لیزری لایه برداری پوست

راه حلی غیرتهاجمی و لیزر رادو پلاس برای پیری

درمان‌های پوستی با لیزر و فرکانس رادیویی روش‌های غیرجراحی برای بهبود کیفیت پوست – به‌ویژه بافت، رنگ و کشسانی پوست هستند. اکثر مردم احساس می‌کنند که این درمان‌ها عملاً بدون درد هستند و احساس گرما ایجاد می‌کنند. این روش ها نیز نسبتا سریع هستند و معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد.

در حالی که انواع مختلفی از درمان‌های مختلف تحت چتر روش‌های جوان‌سازی پوست با لیزر و رادیوفرکوئنسی ارائه می‌شوند. این روش‌ها در یکی از چهار دسته قرار می‌گیرند: لیزر، اولتراسوند، فرکانس رادیویی و میکرونیدلینگ رادیوفرکانسی. هر کدام به روش های کمی متفاوت عمل می کنند.

درمان های لیزری لایه برداری پوست

درمان های لیزر رادو پلاس که برای بهبود بافت پوست طراحی شدند، بیشتر سطح پوست و لایه بالایی درم را هدف قرار می دهند. با استفاده از گرمای کنترل شده، این لیزر درمانی به آرامی بیرونی ترین لایه پوست را از بین می برد و لایه تازه پوست زیر آن آشکار می شود. رنگ و سفتی پوست نیز می تواند بهبود یابد، اگرچه این بستگی به لیزر درمانی خاص دارد.

✍ پیشنهاد ما : کلینیک مادام لیزر، مرکز لیزر موهای زائد دز چیتگر با استفاده پلاسما جت پوست را سفت و باعث تحریک تشکیل

کلاژن جدید می شوند

درمان های پوست با سونوگرافی

درمان های اولتراسوند یکی از موثرترین گزینه ها برای دستیابی به لیفت پوست قابل توجه بدون نیاز به جراحی هستند. در حالی که این فناوری بیشتر با تصویربرداری در دوران بارداری مرتبط است. انرژی اولتراسوند نیز می تواند برای هدایت گرمای کنترل شده در بافت های خاص مورد استفاده قرار گیرد. از آنجایی که انرژی اولتراسوند می تواند به بافت پوست در عمق بیشتری نسبت به سایر اشکال درمان پوست برسد، اغلب می تواند نتایج چشمگیرتری را ارائه دهد.

این فرآیند تولید طبیعی کلاژن و الاستین را در پوست تحریک می کند، که می تواند به پوست شما کمک کند که جوان تر به نظر برسد. برخلاف لیفت جراحی که پوست شل را از بین می‌برد و سفت می‌کند. درمان‌های لیزری ساختارهای حمایتی زیر آن را بازسازی می‌کنند و به شما کمک می‌کنند بدون جراحی ظاهری جوان‌تر به دست آورید.

درمان های پوستی با لیزر رادو پلاس فرکانس رادیویی

درمان‌های پوستی با فرکانس رادیویی به روشی مشابه درمان اولتراسوند عمل می‌کنند. از یک دستگاه دستی برای گرم کردن پوست با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی استفاده می شود. این بدان معناست که نتایج آنقدر عمیق نیستند و مشتریان ممکن است برای دستیابی به اثرات مورد نظر به جلسات متعدد نیاز داشته باشند.

درمان پوست با فرکانس رادیویی به طور کلی برای افراد جوانی که به دنبال مبارزه با علائم اولیه پیری هستند توصیه می شود. این روش درمانی برای کسانی که سن بالایی دارند اما می خواهند تغییرات کوچکی در ظاهر خود ایجاد کنند نیز به خوبی جواب می دهد. تغییراتی در درمان‌های پوست با RF شامل فناوری CO2 کسری است که می‌تواند به مهم‌تر کردن نتایج درمان کمک کند.

میکرونیدلینگ رادیوفرکانسی

این فرآیند با فرکانس رادیویی یک روش ترکیبی است که امواج رادیوفرکانسی مورد استفاده در درمان‌های پوست رادیویی و میکرونیدلینگ را برای به حداکثر رساندن نتیجه نهایی گرد هم می‌آورد. میکرونیدلینگ کانال های میکروسکوپی یا سوراخ هایی را در پوست شما ایجاد می کند که تولید کلاژن را تحریک می کند. در این روش ترکیبی خاص، امواج فرکانس رادیویی نیز به کانال ها ساطع می شوند و نتایج را حتی بیشتر می کنند.

کاربردهای مختلف لیزر رادو پلاس
کاربردهای مختلف لیزر رادو پلاس

👈بیشتر بخوانید: تاثیر لیزر رادو پلاس در کاهش چین و چروک

چه کسانی دارای پوست مناسب برای بازسازی با لیزر رادو پلاس هستند؟

اگر موارد زیر را دارید، ممکن است کاندیدای ایده آل برای بازسازی پوست با لیزر باشید:

  • جای زخم ناشی از آکنه یا آبله مرغان.
  • رنگدانه های ناهموار پوست
  • زخم های پوستی یا خال های مادرزادی.
  • لکه های پیری، لکه های کبدی.
  • پوست آسیب دیده در برابر نور خورشید.
  • پوست بدون پاسخ پس از لیفت صورت.
  • خطوط ریز یا چین و چروک در اطراف یا زیر چشم، پیشانی یا دهان
  • بزرگی غدد چربی روی بینی شما

اگر موارد زیر را دارید ممکن است کاندیدای مناسبی برای بازسازی پوست با لیزر نباشید:

  • آکنه فعال
  • پوست بسیار تیره.
  • چین و چروک های عمیق.
  • افتادگی بیش از حد پوست.

✔ آیا با تکنیک های ماساژدرمانی رفلکسولوژی آشنا هستند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

لایه برداری پوست با لیزر رادو پلاس چگونه است؟

دو نوع لایه برداری با لیزر وجود دارد. ابتدا لیزرهای دی اکسید کربن (CO2) و اربیوم وجود دارد. این لیزرها یک آسیب یکنواخت به پوست شما در ناحیه درمان ایجاد می کنند. شکل دیگر لایه برداری با لیزر، درمان لیزر CO2 تکه تکه نامیده می شود. لایه برداری مجدد با لیزر CO2 تکه تکه شامل استفاده از لیزر برای سوراخ کردن ستون های باریک متعدد در اعماق لایه های پوست شما است. اما پوست اطراف آن درمان نشده و دست نخورده باقی می ماند.

بازسازی سطح لیزر CO2

لیزر CO2 سال هاست که برای درمان بیماری های مختلف پوستی خوش خیم و بدخیم استفاده می شود. نسل جدید لیزر CO2 از انرژی نور پالسی بسیار کوتاه (اولتراپالس) یا پرتوهای نور پیوسته استفاده می‌کند که در یک الگوی اسکن ارسال می‌شوند تا لایه‌های نازک پوست را با حداقل آسیب حرارتی به ساختارهای اطراف کاملاً حذف کنند.

لیزر CO2 با موفقیت برای درمان چین و چروک و همچنین سایر توده های خوش خیم پوست مانند زگیل، خال های مادرزادی، رینوفیما (بزرگ شدن غدد چربی روی بینی) و سایر بیماری های پوستی استفاده شده است.

لایه برداری با لیزر اربیوم و تفاوت آن با لیزر رادو پلاس

لایه برداری با لیزر اربیوم برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های سطحی و نسبتا عمیق روی صورت شما طراحی شده است. همچنین هنگام انجام این نوع روش لیزر به بی حسی موضعی نیاز دارید. جهت دریافت خدمات با لیزر رادوپلاس در شهرک راه آهن با ما در ارتباط باشید.

🎇 منبع:

Diverses applications du laser Radio Plus

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای