09926262619

لیزر موهای زائد از چه سنی مناسب است؟

حداقل سن برای لیزر : هیچ فردی دوست ندارد  موهای ناخواسته داشته باشد. اما خبر خوب این است که واقعا هیچ زمان اشتباهی برای لیزر موهای زائد وجود ندارد. اگر می خواهید پوستی صاف داشته باشید، لیزر موهای زائد دست، لیزر موهای زائد پا، لیزر زیر بغل، لیزر بیکینی و غیره گزینه مناسبی است. یکی از سوالاتی که ممکن است برای برخی افراد پدید بیاید، این است که لیزر موهای زائد از چه سنی مناسب است؟ در ادامه این نوشته از مادام لیزر، به بررسی این سوال می پردازیم و به موارد مختلف آن پاسخ می دهیم.

 

لیزر موهای زائد
حداقل سن برای لیزر

نحوه عملکرد لیزر برای از بین بردن موهای زائد

لیزر منجر به کاهش موهای زائد در مدت زمان طولانی می شود. اما چطور این اتفاق رخ می دهد؟ نور ملانین به ساقه مو جذب می شود. نور به سمت پایین حرکت می کند و در زمان حرکت خود تا رسیدن به فولیکول، گرمایی را ایجاد می کند. گرمای لیزر به فولیکول آسیب می رساند و منجر به از کار افتادن آن می شود. سابقا نیز لیزر صرفا برای افرادی کاربرد داشت که رنگ پوست روشن و موهای بسیار تیزه داشتندو اما امروزه لیزر های نسل جدید، می توانند بر روی پوست های با رنگ های متنوع و بیشتر رنگ های مو کاربرد داشته باشند. حتی می توان موهای سفید، خاکستری، قرمز و بلوند را هم از بین برد.

لیزر موهای زائد از چه سنی مناسب است؟

در این بخش می خواهیم بدانیم بهترین سن ( حداقل سن برای لیزر )  برای لیزر موهای زائد چه سنی است؟ نکته مهم این است که هیچ سن خاصی برای لیزر موهای زائد وجود ندارد. چه ۱۹ ساله باشید و یا چه ۹۰ ساله می توانید برای از بین بردن موهای زائد سود ببرید. از آنجایی که این درمان کاملا بدون خطر است، واقعا هیچ نگرانی در ارتباط با سن و سال وجود ندارد. اما در نهایت بهترین سن، برای انجام لیزر موهای زائد سنی است که متوجه می شوید، موهای زائد شما در حال رشد هستند و به دنبال روش هایی برای از بین بردن آن ها هستید. نگرانی در ارتباط با موهای ناخواسته و زائد می تواند در سنین مختلف برای افراد متفاوت باشد. در ادامه به دلیل اهمیت روند لیزر می خواهیم در سنین مختلف جزئیات را بررسی کنیم تا بدانیم لیزر موهای زائد از چه سنی مناسب است؟

در ادامه این مطلب را بخوانید: مراقبت بعد از لیزر موهای زائد

موهای زائد و نوجوانان

سنین نوجوانی زمانی است که موهای زائد رشد می کنند و حتی طی زمان هم می توانند بدتر شوند. اگر در این سن هستید و موهای شما ضخیم هستند، یا در بخش هایی می رویند که نمی خواهید رشد داشته باشند، لیزر درمانی گزینه ای بسیار مناسب برای شما است. با این حال مهم است که بدانیم لیزر موهای زائد از چه سنی مناسب است؟ با توجه به سن و سال ممکن است برای این کار نیاز به اجازه والدین داشته باشید. اما در غیر این صورت محدودیتی نخواهد داشت.

لیزر موهای زائد در جوانان

حداقل سن برای لیزر چقدر است ؟ اگر در حوالی ۲۰ یا ۳۰ سالگی زندگی می کنید، لیزر موهای زائد می تواند زمان بسیاری را برای شما صرفه جویی کند. همچنین به شما کمک می کند تا از شر موهای زائد خود خلاص شوید. زمانی که جوان تر هستید، معمولا زمان زیادی برای کندن و اصلاح وجود دارد. اما این مسئله با افزایش سن و مسئولیت های دیگر چالش برانگیز می شود. پس بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی می تواند بهترین سن برای انجام لیزر موهای زائد بدن باشد.

👈بیشتر بخوانید: معرفی بهترین پماد بعد از لیزر موهای زائد

حداقل سن برای لیزر

لیزر موهای زائد در افراد مسن

همان طور که گفتیم می خواهیم بدانیم لیزر موهای زائد از چه سنی مناسب است؟ افزایش سن مشکلات و تغییرات خاصی را برای پوست شما پدید می آورد. موهای ناخواسته ممکن است به شکل عجیبی افزایش پیدا کنند. حتی موهایی که قبلا مقابله با آن ها سخت نبود. یا حتی موهایی که شما را قبل اذیت نمی کردند. به همین دلیل با افزایش سن افراد می توانند چالش های خاصی را تجربه کنند. به طور مثال حتی اصلاح کردن هم می تواند پوست را آسیب برساند و منجر به مشکلات پوستی شود. اگر هر کدام از این موارد را تجربه می کنید، زمان مناسبی برای لیزر موهای زائد است.

سخن آخر

اگر می خواهید بدانید حداقل سن برای لیزر چه سنی است ؟ باید بدانید که توضیح دقیقی در این نوشته برای شما ارائه داده ایم. لیزر موهای زائد می تواند به صورت ریشه ای با از کار انداختن فولیکول های زیر پوستی مو را به طور دائمی یا برای مدت زمان طولانی حذف کند و برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد در شهرک گلستان کلیک کنید.

🎇منبع:

Minimum age for laser

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای