09926262619

تاثیر نوع لیزر بر درمان موهای زائد صورت‌

درمان و رفع موهای زاید صورت با استفاده از لیزر همانند لیزر صورت یا لیزر موهای زائد پا است. آیا از تراشیدن یا اپیلاسیون موهای زائد خسته شدید؟ لیزر موهای زائد گزینه مناسبی برای شماست. حذف موهای زائد از قسمت های مختلف بدن نه تنها وقت گیر است، بلکه یک کار طاقت فرسا است که باید در فواصل منظم انجام شود. این روند درمانی با نگرانی از کبودی پوست و اغلب ایجاد لکه‌ها همراه است. با لیزر موهای زائد، این روند آسان تر و بدون دردسر شده است. امروز ما در وبسایت مادام لیزر به بررسی تاثیر نوع لیزر بر درمان موهای زائد صورت‌ خواهیم پرداخت.

برای ارتباط با متخصصان مادام لیزر کلیک کنید👇

رفع موهای زاید صورت
رفع موهای زاید صورت

روش لیزر برای درمان و رفع موهای زاید صورت

طبق فرآیند لیزر موهای زائد، پرتو لیزر پس از عبور از پوست به فولیکول مو برخورد می کند. گرمای شدید لیزر به فولیکول مو آسیب می رساند که از رشد مو در آینده جلوگیری می کند. لیزر موهای زائد به طور موثر رشد مو را کند می کند و معمولاً چندین جلسه لیزر موهای زائد برای حذف موهای زائد انجام می شود. لیزر موهای زائد بیشتر برای مناطقی مانند موهای صورت زنانه، موهای خط بیکینی و موهای پشت مردانه انتخاب می شود. این فرآیند بیشتر برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند مناسب است.

روش های مختلف درمان موهای زائد صورت‌

لیزر درمانی، از بین بردن و رفع موهای زاید صورت به پنج روش مختلف طبقه بندی می شود. اگرچه همه آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. اما بر اساس یک اصل واحد تبدیل نور به اثر تولید گرما لیزر عمل می کنند. لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و ضخیم را هدف قرار دهند. در عین حال پوست اطراف را نیز آسیب نمی بیند. این فرآیند نیازی به زمان یک مدت زمان خاص برای بهبودی ندارد.

درمان موهای زائد صورت‌ با لیزر روبی

لیزر موهای زائد روبی اولین سیستم لیزر موهای زائد زیبایی بود. طول موج این لیزر 694 نانومتر است. این لیزر به فولیکول های مو آسیب می رساند و بافت ها و ساختارهای اطراف پوست را ایمن نگه می دارد. این نوع دستگاه نتایج بلندمدت مثبتی را در زمینه حذف موهای زائد به ارمغان می‌آورد. همچنین هر گونه رشد مجدد مو نازک‌تر، ظریف‌تر و نازک‌تر از حالت قبلی است. سیستم خنک کننده داخلی به طور مداوم پوست را خنک می کند و در مقایسه با سایر سیستم های لیزر موهای زائد کمترین درد را دارد. می توان از آن بر روی نواحی کوچک پوست استفاده کرد که در نتیجه زمان درمان بهتر و طولانی تر می شود.

استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت

لیزر موهای زائد الکساندرایت به روشی مشابه با سیستم درمان موهای زائد صورت‌ از طریق روبی عمل می کند. طول موج مورد استفاده در این سیستم 755 نانومتر است که در قسمت قرمز مادون قرمز طیف نور قرار دارد. این سریع‌ترین روش لیزر موهای زائد موجود است.

ویژگی دستگاه لیزر الکساندرایت

سرعت نفوذ بسیار خوبی دارد و می تواند مناطق وسیعی از پوست را بپوشاند. همچنین روی پوست کک‌ومک‌دار که بسیاری از سیستم‌های لیزر موهای زائد دیگر روی آن‌ها بی‌اثر هستند، عالی عمل می‌کند. روی پوست هایی با رنگ های سفید تا زیتونی با انواع موهای نازک تر موثر است. اما این دستگاه برای پوست های تیره مناسب نیست. زیرا رنگدانه پوست ممکن است تغییر کند.

درمان موهای زائد صورت‌ با لیزر دایود

لیزر موهای زائد دایود از دیودهاتشکیل می شود که در طول موج 800 تا 810 نانومتر کار می کنند. می توان از آن به طور موثر برای پوست های تیره تر همراه با موهای ضخیم استفاده کرد. همچنین به دلیل اثربخشی روی موهای کمر و سینه، آن را در بین مردان محبوب می‌کند. این لیزر مفیدترین منبع نور حذف موهای زائد و امیدوارکننده ترین لیزر برای رفع موهای زائد است. لیزر دایود دارای طول موج طولانی تری است و بنابراین می تواند نتایج بهتری را در بین افراد با پوست تیره ارائه دهد. این لیزر نفوذ ایمن تر و عمیق تری به لایه پوست ایجاد می کند. به طور کلی نواحی بزرگ بدن تمایل به بهبودی سریع‌تری دارند.

✍ پیشنهاد مادام لیزر : در کلینک ما با پلاسما جت صورتی صاف و روشن داشته باشید.

لیزر موهای زائد با دستگاه Nd:YAG

لیزر موهای زائد Nd:YAG پیشرفته ترین نوع سیستم لیزر موهای زائد است. در طول موج های 1064 نانومتر در حالت دو فرکانس کار می کند که نور سبز در طول موج های 532 نانومتر ایجاد می کند. این نوع لیزر روی انواع پوست از جمله پوست های آسیایی و تیره موثر است. سرعت تکرار بالایی دارد و می‌توان آن را در نواحی بزرگ‌تری از پوست استفاده کرد.

IPL یا سیستم حذف موهای زائد با نور پالس شدید یک لیزر غیر منسجم است.

نسبت به دیگر لیزر موهای زائد انعطاف پذیرتر است. زیرا طول موج لیزر تعیین شده ای در آن وجود ندارد. برای این درمان، پارامترهای درمانی متناسب با نیازهای فردی تنظیم می‌شوند و به او یک درمان شخصی می‌دهند. این دستگاه می تواند نواحی وسیعی از پوست را بپوشاند و خطر آسیب کمتری به بافت های اطراف دارد.

درمان و رفع موهای زاید صورت چقدر موثر هستند؟

بسته به نوع پوست شما از لیزر Candela Gentlemax Pro و Candela ND:Yag استفاده می شود. این لیزرها از بهترین لیزرهای موجود در بازار هستند و در درمان انواع پوست و رنگ پوست بسیار موثر هستند. آن‌ها مورد تایید FDA هستند و می توانند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرند.

رفع موهای زاید صورت

👈 بیشتربخوانید: چگونه پوستی صاف و درخشان داشته باشیم؟

کاهش رشد مو در این روش چگونه است؟

مراجعه کنندگان می توانند بین 10 تا 30 درصد کاهش دائمی رشد مو را در هر درمان با این لیزرها مشاهده کنند. متأسفانه، به همان اندازه که این لیزرها پیشرفته هستند، در درمان مراجعینی که موهای روشن‌تری دارند، مؤثر نیستند. افرادی که موهای صورتشان بلوند، قرمز یا خاکستری است ممکن است تا حدودی کاهش رشد مو را ببینند. اما بعید است که بیش از 30 درصد کاهش در رشد کلی مو را ببینند.

آیا نتایج حاصل از این روش درمانی با لیزر دائمی هستند؟

بله، لیزرهای استفاده شده توسط لیزر Simplicity به طور دائم موهای زائد صورت را با از بین بردن ریشه و فولیکول مو از بین می برند تا از رشد مجدد جلوگیری شود.

برای آمادگی جهت درمان موهای زائد صورت چه باید بکنیم؟

بهترین راه برای آماده شدن برای درمان موهای زائد صورت خودداری از قرار گیری در معرض نور خورشید به مدت 7 روز قبل از درمان است. به این معنی که از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا جایی که می توانید از آفتاب دوری کنید. حداقل 2 ساعت قبل از قرار ملاقات از هرگونه فعالیت بدنی که دمای بدن را افزایش می دهد خودداری کنید.

سخن آخر

امروز ما در این مقاله به بررسی درمان و رفع موهای زاید صورت با استفاده از لیزر پرداختیم. اگر از داروهای تجویزی استفاده می کنید، مطمئن شوید که با پزشک خود تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانند حساسیت به نور را افزایش دهند یا خیر. لیست کاملی از هر کاری که می توانید برای آماده شدن برای درمان خود انجام دهید، تشکیل دهید. دستورالعمل های قبل و بعد از مراقبت را بررسی کنید. جهت دریافت خدمات لیزر موهای زائد در شهرک راه آهن با ما در ارتباط باشید.

🎇منبع:

removal of excess facial hair

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای