09926262619

مفهوم فیشیال و فایده های آن برای پوست صورت

مفهوم فیشیال در واقع یک روش جوانسازی پوست هست که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. فیشیال فواید زیادی برای زیباسازی پوست شما دارد. انجام فیشیال نه تنها باعث آرامش و شادابی صورت، بلکه ذهن نیز می شود.

فیشال به شما این امکان را می دهد که روی تنفس خود تمرکز کنید و اعتماد به نفس خود را برای داشتن پوست زیبا و سالم به دست آورید. انجام این کار به صورت ماهانه به حمایت از برنامه مراقبت از پوست در منزل شما برای دستیابی به سالم ترین پوست ممکن کمک می کند.

این روش حتما باید توسط مراکز زیبایی و کلینیک تخصصی لیزر انجام پذیرد، چراکه انجام آن نیازمند تبحر و تجربه بالایی است.

در مقاله پیش رو و در وبسایت مادام لیزر می خواهیم به بررسی مفهوم فیشیال بپردازیم.

دوره های انجام این فرایند زیباسازی پوست

مفهوم فیشیال و فواید آن

اگرچه، ما فکر می‌کنیم که پاک کننده های روزانه پوست عمیقاً به منافذ ما نفوذ می کنند. اما آن‌ها فقط می توانند کارهای زیادی انجام دهند.

این فرایند به از بین بردن تجمع چربی و کثیفی کمک می کند که یک پاک کننده روزانه نمی تواند. باکتری های حاصل از کثیفی نیز از بین می روند و پوستی سالم و درخشان برای شما به ارمغان می آورند. برای آشنایی با خدمات فیشیال در شهرک راه آهن کلینیک مادام لیزر وارد شوید.

1. افزایش گردش خون در فیشیال

مفهوم فیشیال با گردش خون در زیر پوست به تجدید سلول‌های پوست کمک می‌کند. پس از آن می‌تواند پف‌کردگی و تجمع مایعات ناشی از سیستم لنفاوی ما را کاهش دهد.

گردش خون خوب از این جهت مهم است که اکسیژن، پروتئین و مواد مغذی را به پوست می رساند. همچنین در عین حال پوست ما را از شر سموم خلاص می کند.

برای اطلاع بیشتر مقاله: نکاتی که قبل از رفع موهای زائد صورت باید دانست

2.ضد پیری

با افزایش گردش خون در مفهوم فیشیال، سرعت گردش سلولی به کاهش سرعت روند پیری کمک می کند. ماساژ ماهیانه صورت، تولید کلاژن را تحریک می کند و ماهیچه های صورت شما را تقویت می کند.

همچنین خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل می رساند و پوستی نرم تر و نرم تر به دست می آورد. (کلاژن به طور طبیعی تولید می شود، اما در حدود 25 سالگی شروع به کاهش می کند)

3.آرامش

مفهوم فیشیال نه تنها باعث آرامش چهره، بلکه ذهن نیز می شود. فیشال به شما این امکان را می دهد که روی تنفس خود تمرکز کنید. همچنین اعتماد به نفس خود را برای داشتن پوست زیبا و سالم به دست آورید.

دوره های انجام این فرایند زیباسازی پوست

مشتریان اغلب می پرسند چه زمانی باید فیشیال بعدی خود را انجام دهند. در حالت ایده آل هر 4 هفته یک بار مفهوم فیشیال انجام می شود.

اما 5-6 هفته نیز عالی است. اگر نمی توانید آخرین باری که درمان فیشال انجام دادید را به یاد بیاورید، مشکلی ندارد. متخصصان پوست عاشق نوع صورت Hydrafacial و Environ Clinical هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های فیشال به وب سایت ما مراجعه کنید.

در ادامه بخوانید: تاثیر نور لیزر در رنگ پوست پس از رفع موهای زائد

خصوصیات انجام این فرآیند زیباسازی

مفهوم فیشیال یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت از پوست شما – بزرگترین عضو بدن شما – است. به خصوص زمانی که توسط یک متخصص زیبایی با تجربه و آگاه انجام شود.

پوست صورت را پاکسازی، لایه برداری و تغذیه می کند. پوستی شفاف و مرطوب را ایجاد می کند و می تواند به پوست شما کمک کند جوان تر به نظر برسد. بعد از ماساژ، فیشال دومین درمان زیباسازی صورت محبوب است.

زمانی که انجام این کار بخشی از یک برنامه مداوم مراقبت از پوست باشد، بهترین عملکرد را دارد. بهترین راه برای استفاده از برنامه منظم فیشال، عضویت در یک وبسایت مرتبط با این فرایند است.

همچنین بخوانید: لیزر رادو پلاس چگونه عمل می کند؟

مراحل انجام مفهوم فیشیال صورت

1.مشاوره

مفهوم فیشیال باید با مشاوره شروع شود. اگر به تازگی قصد انجام این کار را دارید، متخصص زیبایی به شما فرمی می دهد تا آن را پر کنید. در آن سوالاتی در مورد نگرانی های پوستی، رژیم غذایی، میزان آبی که می نوشید، داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید، هست.

همچنین محصولاتی که در حال حاضر برای صورت خود استفاده می کنید، وجود دارد. این می تواند روی پوست شما و نوع درمان هایی که او توصیه می کند تأثیر بگذارد.

2.پاکسازی در مفهوم فیشیال

پس از پیچیدن موهایتان با حوله یا هدبند، متخصص زیبایی صورت را با پاکسازی کامل شروع می کند. تجزیه و تحلیل پوست توسط متخصص زیبایی چشم‌های شما را می‌پوشاند و از طریق یک لامپ به پوست شما نگاه می‌کند.

او در حال تعیین نوع پوست اصلی شما (خشک، چرب، مختلط، حساس یا نرمال) و شرایط پوستی (آکنه، جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید، پیری، آسیب‌های ناشی از آفتاب، کم‌آبی بدن و غیره) است. سپس متخصص زیبایی، محصولات و درمان مناسب را انتخاب می‌کند.

در این باره بخوانید: راهنمای مراقبت پس از انجام فیشیال

3.بخار

بیشتر فیشال‌ها از دستگاهی استفاده می‌کنند که بخار نازکی از بخار گرم را به صورت شما هدایت می‌کند. این بخار آرامش بخش است و به نرم شدن هر گونه جوش سرسیاه و سرسفید کمک می کند تا بعداً استخراج شود. اگر پوست بسیار حساسی دارید، ممکن است متخصص زیبایی از بخار استفاده نکند.

4.لایه برداری با استفاده از لایه بردار مکانیکی یا شیمیایی در مفهوم فیشیال

لایه بردارهای مکانیکی بافت ناهمواری دارند (میکرو دانه ها) که سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد. در این نوع لایه برداری از آنزیم ها و اسیدها برای شل شدن پیوند بین سلول های پوست استفاده می شود. یک درمان آنزیمی ملایم را می توان در طول فرآیند بخار صورت انجام داد. لایه برداری شیمیایی قوی تر که شدت آن متفاوت است، می تواند یک درمان مستقل یا بخشی از صورت باشد.

5.استخراج در مفهوم فیشیال

این روش در فیشال اختیاری است. یعنی همان از بین بردن جوش های سر سیاه یا سرسفید است. قبل از استخراج، صورت خود را تمیز کنید. لایه برداری، استخراج را آسان تر می کند. انجام روش استخراج می تواند آسیب زا باشد، به خصوص در پوست نازک یا مستعد روزاسه. استخراج‌ها در صورت انجام نادرست می‌توانند باعث شکستگی مویرگ‌ها و تغییر رنگ شوند.

فواید ماساژ صورت در مفهوم فیشیال

ماساژ صورت با استفاده از روش های کلاسیک مانند افلوراژ به شما آرامش می‌دهد و پوست و ماهیچه‌های صورت شما را تحریک می‌کند.

ماسک صورت برای نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس، بالغ) و شرایط پوستی شما می تواند مفید باشد. در طول ماسکی که می تواند بین 10 تا 20 دقیقه روی صورت و گردن فرد باشد، بسته به درمان، متخصص زیبایی بازوها، دستان شما را ماساژ می دهد.

چه کسی مفهوم فیشیال را انجام می دهد؟

فیشال حرفه ای باید توسط یک متخصص زیبایی دارای مجوز با آموزش های ویژه در مراقبت از پوست انجام شود. گاهی اوقات به آن‌ها متخصص زیبایی شناسی یا متخصص فیشال نیز می گویند.

متخصص زیبایی از نظر قانونی مجاز به انجام آرایش صورت است، اما آموزش اولیه آن‌ها در مورد مو است. بنابراین، به نظر کارشناسان، آن‌ها بهترین انتخاب نیستند. شما همچنین باید یک پزشک متخصص را پیدا کنید که در مورد کار خود آگاه، سخت کوش و پرشور باشد.

هر چند وقت یکبار باید فیشیال را انجام دهید؟

دوره درمانی فیشیال از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در حالت ایده‌آل، هر ماه از فیشال استفاده کنید. زیرا یک مدت زمان معینی طول می‌کشد تا پوست بازسازی شود.

سعی کنید حداقل چهار بار در سال این فرآیند زیباسازی را انجام دهید. اگر در تلاش برای از بین بردن آکنه صورت خود هستید، به خصوص در ابتدا، ممکن است بیشتر به مفهوم فیشیال نیاز داشته باشید. در غیر این صورت یک بار در ماه زیاد است.

 

منبع:

? Facial 101:: What to expect during your first time

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای